iglosen Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 jag skulle behöva lite hjälp :lol: det är såhär : jag jag har tappat bort min orginal sims 2 cd så jag kan inte spela sims 2 djurliv. vet någon något sätt att orna det här gratis?? :) :D /MVH iglosen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 jag vet en sak fast den är olaglig att göra. altenativ: 1. ladda ner sims 2 sen cracka den. 2. hitta skivan. om du vill ha tips vart du kan hitta en torrent så skriv till mig. altenativ 2 är inte olaglig men 1:an är. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iglosen Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 jag vet en sak fast den är olaglig att göra. altenativ: 1. ladda ner sims 2 sen cracka den. 2. hitta skivan. om du vill ha tips vart du kan hitta en torrent så skriv till mig. altenativ 2 är inte olaglig men 1:an är. :) ja,jag vet (skicka länken du) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Köpa den igen -_-. Tankar du hem så kommer du få besök av farbror polisen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg