Joko Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 w0rd.. Eller så sitter man och nolifar woodcutting tills man får fyrkantiga ögon. Fast du kan ändå inte få ihop 10 mille på en dag. WC ger en lite drygt 150k i timmen när man är i 99, så 3,6M om du spelar 24h i sträck ;) Man kan ju som sagt inte skaffa 10m+ på en dag genom merchanting, man måste ju göra de över flera dagar. Enda andra sätten som ja vet kan ge 10m+ per dag är GWD, rune mining och Nature rune crafting med 91+ RC. Finns ju andra också men då måste man ju spela orealistiska tider som 20h+ per dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 noobz det är skit lätt använd huvet i insidan om ni har alla gätter hemma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Uhh, kaxig - Fan vad d clawz varierar på priset, beror det på att det är så högt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 nej för att alla köper den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 nej för att alla köper den Men den går ju för fan inte ner om folk köper den idiot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) Nej, nästan alla combat relaterade items går ner i pris just nu eftersom att många runt om i världen börjar jobba/börjar skolan, och inte har tid att spela lika mycket som nu. Vilket resulterar i att många säljer sina saker, och när många säljer sina saker samtidigt blir de svårare att få sålt, och folk säljer billigare och billigare, alltså går dom ner i pris :) Redigerat 8 Augusti 2009 av Water Melon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) Nej, nästan alla combat relaterade items går ner i pris just nu eftersom att många runt om i världen börjar jobba/börjar skolan, och inte har tid att spela lika mycket som nu. Vilket resulterar i att många säljer sina saker, och när många säljer sina saker samtidigt blir de svårare att få sålt, och folk säljer billigare och billigare, alltså går dom ner i pris :) Så alltså bästa tiden att köpa items osv är efter sommaren och lov osv? Didnt think about it. Redigerat 8 Augusti 2009 av Organism Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Jag förstår inte vad du har för problem med att dom är så dyra... Jag har inget problem alls, jag tycker bara att det är lite wierdo. weird? välkommen till runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 meh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 whip gick upp från 1.6m till 2.2m under lovet, ags från 60m till 80m, tror jag =P i januari var whip 1m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Nej, nästan alla combat relaterade items går ner i pris just nu eftersom att många runt om i världen börjar jobba/börjar skolan, och inte har tid att spela lika mycket som nu. Vilket resulterar i att många säljer sina saker, och när många säljer sina saker samtidigt blir de svårare att få sålt, och folk säljer billigare och billigare, alltså går dom ner i pris :) Så alltså bästa tiden att köpa items osv är efter sommaren och lov osv? Didnt think about it. Priset kanske är lägre än vanligt, men det finns typ tusentals andra som tänker sådär, "ska köpa lite bandos å sånt efter sommaren". Så chansen att du får ett item är inte direkt hög. Samt att numera så är det inte så många som säljer sina saker efter sommarlovet, priserna sjunker en vecka, sen stiger dem igen. Om man kollar på grand exchange så ser man att alla bandos saker har stigit med 500k+ idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Jag lånade d claws gratis av en snubbe i 1 timme. Dom sög tyckte jag. Men deras spec äger sönder! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg