Lillasyst3r Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Skrivet 12 Juli 2009 Någon som var där? Lillsyster ägde sönder alla andra! Citera
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Skrivet 12 Juli 2009 Vart där, tyvärr så blev jag hämtad precis innan Lillasyster :'( Citera
Simple Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) Var där, struntade dock i Lillasyster då jag inte gillar dem. Dead By April var inte så mycket att hurra för heller, som väntat egentligen. Det var ju Bob Hund som regerade! Dock till min stora förvåning. Framträdandet var ruskigt bra. Det faktum att musiken inte var speciellt bra spelade ingen roll, det blev inte tråkigt en enda gång den timmen. Redigerat 12 Juli 2009 av Simple Citera
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Skrivet 12 Juli 2009 TBH så drog jag när det va bob hund. Stack halvägs in på A camp för att käka. Sen kom jag tillbaka lagom till bullet, inte jättebra. Citera
Lillasyst3r Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 14 Juli 2009 Bah bullet var visst skitbra :P jag gick runt i en snygg zebra cowboy hatt, ingen som såg mig? xD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.