Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) För något år sedan var den en ganska mysig GW stämning här på fuska, många som hängde i samma Guild osv. Nu vet jag inte vad som hände, men jag tänkte att det borde ju faktiskt vara många som faktiskt fortfarande spelar. Så, gör ni det? Vad heter ni och vad hittar ni på i spel världen? =) Om ni är sugna på att testa så finns det en 10 timmars trial här: http://www.guildwars.com/freetrial/ Redigerat 12 Juli 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Jag spelar. Heter. Kommer inte ihåg det faktiskt xD Men server (om man ska kalla det det) brurkar jag köra på den som jag kommer in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Vågar man fråga hur länge du har spelat? Låter som att du har gått från WoW till GW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Jag har tatt ett litet uppehåll för tillfället, men jag kan säkert börja igen om vi startar en egen gille här på forumet eller något liknande. Min main heter Kuroda Akagoshi, om jag inte minns fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Vågar man fråga hur länge du har spelat? Låter som att du har gått från WoW till GW?Jag började för några dagar sen igen. Så jag kan inget om GW typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) Vi hade en aktiv guild som fortfarande finns kvar, ifall du vill kan vi bjuda in dig. Dock är vi bara 2 aktiva i den atm. Lite därför jag tänkte se om någon fortfarande spelade härifrån. Jacob: GW använder inte servrar, de använder ett district system. Redigerat 12 Juli 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) Aa. Men jag ska starta guild wars nu. Så jag ska se vilken jag kör på. EDIT: jag kör på europe - English - District 1. Och just nu lvlar jag upp: Majs Frukt. Och är lvl 3 :P Redigerat 12 Juli 2009 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Skicka en invite så kan jag försöka hjälpa till med att rekrytera, om det behövs ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Bjöd in båda två =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Har joinat. Men kan ni komma och hjälpa mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Jag hjälper dig. Är det ingen annan som spelar detta underbara spel? Ifall ni funderar på att börja så rekomenderar jag det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Kanske ska köpa det snart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.