Zhark Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Vilken låt är den svåraste när det gäller trummor enligt er? Overkill och Assassin är mina val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Van Halen - Hot for teacher är ohygglig. Bullet For My Valentine - Scream Aim Fire är ganska mysig med pedalem som går ojämnt. Trapped UNder Ice av Metallica är faktiskt jobbig, man slår väldigt fort, och man använder pedalen för VARJE slag man gör med trumpinnarna i ca 3-4 minuter. Kramp i benet, anyone? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Van Halen - Hot for teacher är ohygglig. Bullet For My Valentine - Scream Aim Fire är ganska mysig med pedalem som går ojämnt. Trapped UNder Ice av Metallica är faktiskt jobbig, man slår väldigt fort, och man använder pedalen för VARJE slag man gör med trumpinnarna i ca 3-4 minuter. Kramp i benet, anyone? =) Jo, ja spelade Metallicas låt en gång min fot hade typ damp eller nåt så jag klarade den faktiskt, men nu funkar det inte längre:( Det får nog vara: Hot for teacher för det ''lätta'' introt Sen alla Tool låtar för deras fina synkop(stavning) spelande hela tiden. För alla som inte vet vad synkop(stavning) är så är det när man inte håller sig till ett speciellt beat och spelar lite i otakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Åh, Tools låtar är vidriga alla instrument x) Tråkiga, dåliga och långa. Sen där man spelar dem är helt fucked up, typ ett öga någonstans? Helt random. Ang. TUI: haha ja, sådant überfotryck händer ibland, klarade Hot for teachers intro, men sen failade jag stenhårt direkt efter, jag tröttnade lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D3tr01t Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Assasin är lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nunbuck Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Hot for teatcher, Overkill och dammit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 overkill är enkel dam it vet inte vilken som e svårast, assasin kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Muse - Assasin. Van Halen - Hot for Teacher. Det är mina val :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg