Gamefredrik Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Jag har alla tre expansionerna men som jag lånat av en kompis. Just nu kör jag privat server men är trött på att det laggar och buggar hela tiden. Så jag tänker köpa gamecard men vad jag undrar om jag köper det och aktiverar det får jag bara till world of warcraft måste jag KÖPA dom andra expansionerna och skriva in koden så mitt konto uppgraderas? Hjälp mig vill spela wow :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Mja, du kan spela utan de två expansions men du har inte tillgång till outland/northrend/blood elves/draenei/death knights utan dom Med andra ord utan TBC kan du levla till 60, med TBC till 70, med wotlk 80 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefredrik Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Okej, Tack så mycket :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Har hört att om du har tbc så får du 4% mer exp för varje mob, så det går snabbare att lvla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefredrik Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) En fråga till måste jag köpa world of warcraft innan jag köper gamecard? :huh: Redigerat 17 Juli 2009 av Gamefredrik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Nej, du kan köpa gamecardet först, och sen aktivera TBC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefredrik Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Okej, Tack för hjälpen ska köpa Gamecard i helgen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefredrik Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Nu har jag köpt ett gamecard men tydligen behövde jag en authentication key vilket jag inte hade.. tack så J**la mycket.. nu måste jag in igen sen och köpa spelet också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 ja? du måste ju köpa spelet först? och du behöver inge gc för du får 1 månad när du köper spelet :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefredrik Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 (redigerat) MM men jag frågade om jag behövde köpa spelet först, men det behövde jag tydligen inte enligt dom.. jaja... Redigerat 17 Juli 2009 av Gamefredrik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 MM men jag frågade om jag behövde köpa spelet först, men det behövde jag tydligen inte enligt dom.. jaja...Ah, jag blandade ihop inläggen så jag trodde att du frågade om du måste köpa expansionen innan du aktiverade gamecardet, sorry. Men det är väl inte så svårt att klura ut själv att du måste köpa spelet innan du kan spela det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 MM men jag frågade om jag behövde köpa spelet först, men det behövde jag tydligen inte enligt dom.. jaja...Skyll dig själv, jävla uppenbart du måste ha spelet för att kunna köra, ungefär som att fråga om du måste köpa ett wii för att spela Super Mario Galaxy.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg