Ska ni resa i sommar?Jag ska till kreta i två veckor (nästan en sommar stuga)Vart ska ni om ni ska resa i sommar?
Om detta är en onödig tråd så säg till.
Ska ni resa i sommar?Jag ska till kreta i två veckor (nästan en sommar stuga)Vart ska ni om ni ska resa i sommar?
Om detta är en onödig tråd så säg till.
tror inte jag ska resa nånstans i sommar, förra året var jag på Öland. men nästa år ska jag kanske åka till USA :D
har blivit tradition att åka till Öland med familjen.
Förra året var det Öland och Spanien, nu är det bara Öland.
Det kommer bli kreta varje år.
Tror att det blir Mallorca. Annars har jag funderat på att ta Transibiriska och åka omkring i Asien.
Danmark!!! :D
Dalsland!
Förra året var jag på Öland, i år ska jag till Skövde. :P
till japan eller canada säkrast där vi ska åka är england
Jag bor precis utanför Skövde (stöpen). Varför ska du dit... Själv ska jag till Skåne.Förra året var jag på Öland, i år ska jag till Skövde. :P
jag bor i skövde jag vet inte vart jag ska åka i sommar
Det blir nog inga ridläger för mig :(
Vi ska åka till FiNlAnD..
Vi fick nåt specialerbjudande, bara därför vill Mamma & Pappa dit.(Zion @ 10/04-2004 19:13:22)Förra året var jag på Öland, i år ska jag till Skövde. :P
Jag bor precis utanför Skövde (stöpen). Varför ska du dit... Själv ska jag till Skåne.
Vi ska väl Norrut eller Söderut med vår husvagn. Tråkigt tycker jag men vi har inte så mycket pengar så vi kan inte resa vart vi vill :(
I Västerås nåra Timmar i nåra dar
Det blir Paris i maj.
Ska te ett land i Asien, har ingen lust att säja vart...men jag blir där borta ett bra tag, så vi kommer nog inte synas då...
kommer inte åka nån stans
Ska åka till RHODOS!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in