Hoppa till innehåll

Letar Efter Ett Spel

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej!

jag letar efter ett spel jag spelade när jag var mindre, men kommer inte ihåg vad det hete...

det var väll ngt liknande warcraft, men i underjorden. och så fick man göra gångar och tränna gubbar och kriga med. man kunde göra biblotek,tränningslokaler,skatkammare m.m

vill gärna veta vad spelet hete om ni skulle veta det, och ännu bättre om ni vet en länk där man kan ladda ner det!

tack i förhand :)

Skrivet

Tänkte på dungeon keeper när jag läste om att det var i underjorden och att man gräver gångar, har inte spelat det på länge så jag vet inte ifall det passar med den övriga beskrivningen.

Skrivet

tackar :) kände igen namnet, och ju visst, de var de :) tycker de är rätt roligt, i en viss mängd :) men tack åter !

Skrivet

nu har jag stött p´å ett större problem nästan...

man nåste ju självklart ha deamon tools för de jag laddade ner, och jag begripper inte ett smack av de, har deamon tools lite tror ja

så kan ngn hjälpa mej få igång så man kan öppna upp spel och sånt, inte bara bränna...

och gärna en änklare version om de finns :)

Skrivet (redigerat)

nu har jag fixat deamon tools...

jag har nu installerat DK2 och sen när jag ska spela...

då blir de först fult normalt, svart över hela skärmen, sen kommer alla mappar, skrivbordsunderlägget, och de jag hade upp innan, upp istället för spelet.... alltså, jag bli "kickad" från de och kan ej spela det... har gjort som man ska, tror ja...

kan ngn hjälpa mej ned skiten så ja kan spela de :)

men de är ett gammalt spel ( typ för 98) och jag har ju vista... kan de ha ngn betydelse när ja ska spela? att ja måste ändra ngt?

Redigerat av 3R1K

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...