IRaeven Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Skrivet 31 Juli 2009 ingen med chickorita?? kan fixa en meganium o breeda om du vill
WishCookie Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2009 ingen med chickorita?? kan fixa en meganium o breeda om du vill Det skulle nog bra. :)
manfredt Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Skrivet 31 Juli 2009 @JosJuice Har allt på din lista utom Mewto och Arceus. Söker Jotho starters, nåt du kan fixa? ;)
WishCookie Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2009 @JosJuice Har allt på din lista utom Mewto och Arceus. Söker Jotho starters, nåt du kan fixa? ;) Kan fixa Cyndaquil Och totodile. Men jag behöver bara en Chickorita. P.s Hur Många Jirachi,Lugia och ho-oh har du?
manfredt Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Skrivet 31 Juli 2009 @JosJuice Har allt på din lista utom Mewto och Arceus. Söker Jotho starters, nåt du kan fixa? ;) Kan fixa Cyndaquil Och totodile. Men jag behöver bara en Chickorita. P.s Hur Många Jirachi,Lugia och ho-oh har du? Har bara en av varje sorrySå jag byter nog inte de mot några starters hehe
Linda90 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har deepseatooth och/eller Kings rock? Deepseatooth finns på vilda carvanhas och Sharpedos (5% av dom) och Kings rock finns på vilda poliwhirls (antar att det också är 5% av dom). Kan erbjuda: Klonade: Lugia TRU shaymin (låser upp gracadia i platinum) TRU Regigigas (låser upp regisarna i platinum) Oklonade: Shiny sceptile (sämst natur och Iv's) Shiny Mudkip (quiet nature rätt dåliga Ivs) Shiny charmander (timid nature och hidden power ice) Shiny Dratini ( Jolly nature)
IRaeven Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har deepseatooth och/eller Kings rock? Deepseatooth finns på vilda carvanhas och Sharpedos (5% av dom) och Kings rock finns på vilda poliwhirls (antar att det också är 5% av dom). Kan erbjuda: Klonade: Lugia TRU shaymin (låser upp gracadia i platinum) TRU Regigigas (låser upp regisarna i platinum) Oklonade: Shiny sceptile (sämst natur och Iv's) Shiny Mudkip (quiet nature rätt dåliga Ivs) Shiny charmander (timid nature och hidden power ice) Shiny Dratini ( Jolly nature) tror jag har en kings rock på mitt pearl.om jag har det vill jag ha en Shiny charmander
JosJuice Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Kan klona King's Rock på Emerald, behöver inget i utbyte, men kan inte förrän imorgon (Pal Park...)
WishCookie Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 @JosJuice Har allt på din lista utom Mewto och Arceus. Söker Jotho starters, nåt du kan fixa? ;) Kan fixa Cyndaquil Och totodile. Men jag behöver bara en Chickorita. P.s Hur Många Jirachi,Lugia och ho-oh har du? Har bara en av varje sorrySå jag byter nog inte de mot några starters hehe Kan du klona dom?
Linda90 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Ok, om Anton99 har den så byter jag med honom i första hand. Vill bli av med shinysarna då jag har platsbrist, fast det känns så onödigt att radera dom när andra kan ha nytta av dom..
WishCookie Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har legender till bytes?
IRaeven Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har legender till bytes? jag har en deoxys som jag fått från GTS som du kan få. vad erbjuder du??
Rekommendera inlägg