cubone Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har deepseatooth och/eller Kings rock? Deepseatooth finns på vilda carvanhas och Sharpedos (5% av dom) och Kings rock finns på vilda poliwhirls (antar att det också är 5% av dom). Kan erbjuda: Klonade: Lugia TRU shaymin (låser upp gracadia i platinum) TRU Regigigas (låser upp regisarna i platinum) Oklonade: Shiny sceptile (sämst natur och Iv's) Shiny Mudkip (quiet nature rätt dåliga Ivs) Shiny charmander (timid nature och hidden power ice) Shiny Dratini ( Jolly nature) Skulle vilja ha: Shamin Regigigas och Lugia. Kan erbjuda: Senret Dragoniar Mewtwo Kingdra Latios Rhyperior Regigias Hoppas att du vill ha några av dom. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Har du shiny Mudkip Linda Isåfall är jag väldigt intresserad. Har det mesta inom både items och pokémons ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har deepseatooth och/eller Kings rock? Deepseatooth finns på vilda carvanhas och Sharpedos (5% av dom) och Kings rock finns på vilda poliwhirls (antar att det också är 5% av dom). Kan erbjuda: Klonade: Lugia TRU shaymin (låser upp gracadia i platinum) TRU Regigigas (låser upp regisarna i platinum) Oklonade: Shiny sceptile (sämst natur och Iv's) Shiny Mudkip (quiet nature rätt dåliga Ivs) Shiny charmander (timid nature och hidden power ice) Shiny Dratini ( Jolly nature) Skulle vilja ha: Shamin Regigigas och Lugia. Kan erbjuda: Senret Dragoniar Mewtwo Kingdra Latios Rhyperior Regigias Hoppas att du vill ha några av dom. :D Mewtwo behöver jag men inte de andra tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Missade mej :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Missade mej :rolleyes: Deepseatooth letar jag som sagt efter. Även en Mawile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Missade mej :rolleyes: Deepseatooth letar jag som sagt efter. Även en Mawile Ingen kings rock längre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Den ska jag ju byta eller få av Anton eller Josjuice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 OK Men just Mawile och Deepseatooth har jag inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Någon som har deepseatooth och/eller Kings rock? Deepseatooth finns på vilda carvanhas och Sharpedos (5% av dom) och Kings rock finns på vilda poliwhirls (antar att det också är 5% av dom). Kan erbjuda: Klonade: Lugia TRU shaymin (låser upp gracadia i platinum) TRU Regigigas (låser upp regisarna i platinum) Oklonade: Shiny sceptile (sämst natur och Iv's) Shiny Mudkip (quiet nature rätt dåliga Ivs) Shiny charmander (timid nature och hidden power ice) Shiny Dratini ( Jolly nature) Skulle vilja ha: Shamin Regigigas och Lugia. Kan erbjuda: Senret Dragoniar Mewtwo Kingdra Latios Rhyperior Regigias Hoppas att du vill ha några av dom. :D Mewtwo behöver jag men inte de andra tyvärr. Ok :( . När kan du trada? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Den ska jag ju byta eller få av Anton eller Josjuice. har 2 kings rock på diamond och en huntail om du vill ha den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Anton har du någon/några jotho starters? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Anton har du någon/några jotho starters? vilka är det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg