Gäst Jiyu Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Vadå legit fick den på gts. vad vill du ha istellet för artricono? Kvittar om dom e kopierade. E det nån som har joto staterna? Legit betyder att du har fått den genom rätt sätt. Alltså en tradad Manaphy från Pokemon Ranger är en legit Manaphy.Så eftersom du har fått din Manaphy genom GTS så vet du inte om den är legit eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) Vadå legit fick den på gts. vad vill du ha istellet för artricono? Kvittar om dom e kopierade. E det nån som har joto staterna? Om du menar phione så behöver jag inte den heller, det är ju bara att breeda manaphyn, så om jag byter till mig manaphy är det helt onödigt att byta till mig phione. Men har du latios/latias (den röda)? Och angående det med legit, det e ok för mig om den e kopierad, jag vill bara inte ha en AR (action replay) manaphy. Redigerat 25 Augusti 2009 av Jolog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 (redigerat) Är det nån som vill ha (byta till sig) en lv 70 Blaziken? Den är kopierad i emerald men jag kan byta bort originalet ; ) Redigerat 25 Augusti 2009 av Jolog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Cubone: jag har legenderna från emerald nu. Så säg till om du vill göra ett byte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 är det ngn som har en movie regigigas?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Kan byta när som hälst :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Kan byta när som hälst :D :D med mig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Kan byta när som hälst :D :D med mig?? Nej jag menade med Jolog. Någon som har arceus lr shamin??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Kan byta när som hälst :D :D med mig?? Nej jag menade med Jolog. Någon som har arceus lr shamin??? ok har båda men dom är hackade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 (redigerat) Kan du byta nu Cubone? Hade du en latios/latias? Eller nån annan som har latios/latias? Redigerat 26 Augusti 2009 av Jolog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 jag har latias och latios kan trada nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 (redigerat) jag har latias och latios kan trada nu! Så de tre legenderna från emerald mot manaphy, och typ latios eller/och latias Vad är din FC? Min är: 2793 9356 8697 Redigerat 26 Augusti 2009 av Jolog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg