cubone Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 nån som har joto staterna? :huh: eller arceus shamin darcay (stavning)?????? JosJiuce kan vi strida nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wtfdude Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 (redigerat) finns det nån som skulle kunna ge mig en pokemon på typ lvl 30 som jag kan använda för att klara spelet? jag skulle bli tacksam :) min friend code e 5327 9386 8667 Redigerat 29 Juli 2009 av wtfdude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Hmm, Pokémonen kommer inte att lyda dig om du inte har många badges... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Vilken pokemon vill du ha? Har: Quagsire lv 28, Wooper lv 28, Tangela lv 30, Dodrio lv 31, Ninetails lv 30. Säj till ifll du vill ha någon. :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Är det nån som har en Charmander eller utvecklingarna, som kan trada?? Jag kan erbjuda shiny Scizor, Mudkip, Torchic, Piplup, Turtwig och om ni vill ha så kan jag migrata Treeko :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Jag kan fixa en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Kan trada min charmander nu ifall du fortfarande vill ha den. Är det verkligen ingen som har en Arceus, shamin eller darkray? :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Jag kan fixa en.Skulle vara jättesnällt :) Va vill du ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Letar mest efter Pokémon som jag inte har i Pokédexet. Här är en lista (över ALLA som jag inte har - förväntar mig inte att du skaffar Arceus och sådant för en Charmander): -Ekans -Arbok -Tauros -Dragonair -Dragonite -Mewtwo -Sentret -Furret -Chinchou -Lanturn -Flaaffy -Ampharos -Politoed -Hoppip -Skiploom -Jumpluff -Slowking -Granbull -Qwilfish -Scizor -Teddiursa -Ursaring -Kingdra -Stantler -Hitmontop -Raikou -Entei -Suicune -Pupitar -Tyranitar -Lugia -Ho-oh -284 -Delcatty -302 -304 -305 -306 -Sharpedo -Wailord -335 -336 -337 -338 -Corphish -Crawdaunt -Cradily -348 -Shuppet -360 -361 -362 -Huntail -Gorebyss -Bagon -Shelgon -Salamence -Regirock -Regice -Registeel -Latios -Jirachi -Magnezone -Rhyperior -Yanmega -Gliscor -Porygon-Z -Probopass -Dusknoir -Froslass -Regigias -Arceus Skulle även vara glad om du hade en Moon Stone, behöver den till min Skitty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Jag har moon stone, ekens och mewtwo, ska vi testa ifall det går och trada idag? Kan även fixa rypherior. :) Tror jag. :huh: Jag har charmander och charizard ifallnågon vill ha? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) Letar mest efter Pokémon som jag inte har i Pokédexet. Här är en lista (över ALLA som jag inte har - förväntar mig inte att du skaffar Arceus och sådant för en Charmander):Jag kan breeda en Larvitar eller Bagon och jag har som sagt en shiny Scizor =D Du får välja vad du vill ha av de tre för en Charmander och jag har en Moon Stone. Vi kan snacka mer på MSN när vi båda är inloggade. Redigerat 30 Juli 2009 av Jiyu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 ingen med chickorita?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg