IRaeven Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 ingen med chickorita?? kan fixa en meganium o breeda om du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 ingen med chickorita?? kan fixa en meganium o breeda om du vill Det skulle nog bra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 @JosJuice Har allt på din lista utom Mewto och Arceus. Söker Jotho starters, nåt du kan fixa? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 @JosJuice Har allt på din lista utom Mewto och Arceus. Söker Jotho starters, nåt du kan fixa? ;) Kan fixa Cyndaquil Och totodile. Men jag behöver bara en Chickorita. P.s Hur Många Jirachi,Lugia och ho-oh har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 @JosJuice Har allt på din lista utom Mewto och Arceus. Söker Jotho starters, nåt du kan fixa? ;) Kan fixa Cyndaquil Och totodile. Men jag behöver bara en Chickorita. P.s Hur Många Jirachi,Lugia och ho-oh har du? Har bara en av varje sorrySå jag byter nog inte de mot några starters hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har deepseatooth och/eller Kings rock? Deepseatooth finns på vilda carvanhas och Sharpedos (5% av dom) och Kings rock finns på vilda poliwhirls (antar att det också är 5% av dom). Kan erbjuda: Klonade: Lugia TRU shaymin (låser upp gracadia i platinum) TRU Regigigas (låser upp regisarna i platinum) Oklonade: Shiny sceptile (sämst natur och Iv's) Shiny Mudkip (quiet nature rätt dåliga Ivs) Shiny charmander (timid nature och hidden power ice) Shiny Dratini ( Jolly nature) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har deepseatooth och/eller Kings rock? Deepseatooth finns på vilda carvanhas och Sharpedos (5% av dom) och Kings rock finns på vilda poliwhirls (antar att det också är 5% av dom). Kan erbjuda: Klonade: Lugia TRU shaymin (låser upp gracadia i platinum) TRU Regigigas (låser upp regisarna i platinum) Oklonade: Shiny sceptile (sämst natur och Iv's) Shiny Mudkip (quiet nature rätt dåliga Ivs) Shiny charmander (timid nature och hidden power ice) Shiny Dratini ( Jolly nature) tror jag har en kings rock på mitt pearl.om jag har det vill jag ha en Shiny charmander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Kan klona King's Rock på Emerald, behöver inget i utbyte, men kan inte förrän imorgon (Pal Park...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 @JosJuice Har allt på din lista utom Mewto och Arceus. Söker Jotho starters, nåt du kan fixa? ;) Kan fixa Cyndaquil Och totodile. Men jag behöver bara en Chickorita. P.s Hur Många Jirachi,Lugia och ho-oh har du? Har bara en av varje sorrySå jag byter nog inte de mot några starters hehe Kan du klona dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Ok, om Anton99 har den så byter jag med honom i första hand. Vill bli av med shinysarna då jag har platsbrist, fast det känns så onödigt att radera dom när andra kan ha nytta av dom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har legender till bytes? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Någon som har legender till bytes? jag har en deoxys som jag fått från GTS som du kan få. vad erbjuder du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg