WishCookie Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Är det någon som har en Shaymin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Är det någon som har en Shaymin? josjuice har shaymin(vi skulle byta idag men det blev strul med Wi-Fi så vi byte aldrig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Är det någon som har en Shaymin? Jag har den där Shayminen som låser upp gracedia i platinium. Men den är klonad. Ok är det någon speciell pokémon du letar efter? Kan fixa ägg från dom flesta av mina pokémon. Edit: Oj, haha nu såg jag att jag blandat ihop den här tråden med den officiella trade tråden. Sorry Moonlamp :P en swampert över 40 vill jag ha men vi får byta imorrn ska sova nu. Har ingen Swampert på över 40 level, men jag kan fixa ett mudkip ägg :P har redan mudkip, men har du ngn bra typ mot chyntias pokemon i slutet av ligan på platinum?? well, jag har min gamla hederliga Garchomp som jag klarade ligan med på lv 67. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Ok är det någon speciell pokémon du letar efter? Kan fixa ägg från dom flesta av mina pokémon. Edit: Oj, haha nu såg jag att jag blandat ihop den här tråden med den officiella trade tråden. Sorry Moonlamp :P en swampert över 40 vill jag ha men vi får byta imorrn ska sova nu. Har ingen Swampert på över 40 level, men jag kan fixa ett mudkip ägg :P har redan mudkip, men har du ngn bra typ mot chyntias pokemon i slutet av ligan på platinum?? well, jag har min gamla hederliga Garchomp som jag klarade ligan med på lv 67. kan vi byta :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Okej, måste bara döpa om den :P Vad är din friend code? Min är 2579 0724 1171 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Okej, måste bara döpa om den :P Vad är din friend code? Min är 2579 0724 1171^| | | | | kolla uppe på sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Okej, jag logga in på wi-fi nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Okej, jag logga in på wi-fi nu. ok jag kommer också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Verkar som om vi har problem med wi-fi. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Verkar som om vi har problem med wi-fi. :( japp den som frågar loggar ut hela tiden. det måste var ngt fel med Hela Wi-Fi grejen för det funkade inte för mig o josjuice heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 (redigerat) Om du är inne senare ikväll (kanske vid 8-9 tidne) kanske vi kan försöka då. Måste gå nu. Redigerat 17 Juli 2009 av Linda90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Om du är inne senare ikväll kanske vi kan försöka då. ja det är jag fast jag tror det är bättre imorrn, men man vet aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg