Linda90 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Om du är inne senare ikväll kanske vi kan försöka då. ja det är jag fast jag tror det är bättre imorrn, men man vet aldrig Okej, men om du är inne nu kan vi pröva. Jag lyckades just byta med någon annan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Om du är inne senare ikväll kanske vi kan försöka då. ja det är jag fast jag tror det är bättre imorrn, men man vet aldrig Okej, men om du är inne nu kan vi pröva. Jag lyckades just byta med någon annan :) vem??? ska bara torka mig(har nyss duschat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Om du är inne senare ikväll kanske vi kan försöka då. ja det är jag fast jag tror det är bättre imorrn, men man vet aldrig Okej, men om du är inne nu kan vi pröva. Jag lyckades just byta med någon annan :) vem??? ska bara torka mig(har nyss duschat) En person på en annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Om du är inne senare ikväll kanske vi kan försöka då. ja det är jag fast jag tror det är bättre imorrn, men man vet aldrig Okej, men om du är inne nu kan vi pröva. Jag lyckades just byta med någon annan :) vem??? ska bara torka mig(har nyss duschat) En person på en annan sida. ok men jag kan inte byta idag, ska mysa med pappa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Om du är inne senare ikväll kanske vi kan försöka då. ja det är jag fast jag tror det är bättre imorrn, men man vet aldrig Okej, men om du är inne nu kan vi pröva. Jag lyckades just byta med någon annan :) vem??? ska bara torka mig(har nyss duschat) En person på en annan sida. Du Linda kan du klona entill Shaymin? Skulle gärna vilja ha en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Om du är inne senare ikväll kanske vi kan försöka då. ja det är jag fast jag tror det är bättre imorrn, men man vet aldrig Okej, men om du är inne nu kan vi pröva. Jag lyckades just byta med någon annan :) vem??? ska bara torka mig(har nyss duschat) En person på en annan sida. Du Linda kan du klona entill Shaymin? Skulle gärna vilja ha en. Japp det kan jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Om du är inne senare ikväll kanske vi kan försöka då. ja det är jag fast jag tror det är bättre imorrn, men man vet aldrig Okej, men om du är inne nu kan vi pröva. Jag lyckades just byta med någon annan :) vem??? ska bara torka mig(har nyss duschat) En person på en annan sida. Du Linda kan du klona entill Shaymin? Skulle gärna vilja ha en. Japp det kan jag. kan du lära mig??? min msn:[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Om du är inne senare ikväll kanske vi kan försöka då. ja det är jag fast jag tror det är bättre imorrn, men man vet aldrig Okej, men om du är inne nu kan vi pröva. Jag lyckades just byta med någon annan :) vem??? ska bara torka mig(har nyss duschat) En person på en annan sida. Du Linda kan du klona entill Shaymin? Skulle gärna vilja ha en. Japp det kan jag. kan du lära mig??? min msn:[email protected] Jag använder en Action replay för att klona. Det finns även en bugg på GTC som man kan använda, men jag har inte prövat den och det är möjligt att Nintendo har fixat den. På emerald kan man också klona genom någon bugg, men jag kommer inte ihåg hur man gjorde det var så länge sen körde emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Är det nån som har någon av dessa starters så vill jag gärna byta; Squirtle, Bulbasaur, Charmander, Totodile, Cyndaquil eller någon av deras högre utvecklingar. Min friend code är: 5456 - 7429 - 5677 - Namn: Matt Och om nån behöver någon av dessa så kontakta mig; Chimchar, Piplup, Turtwig, Treecko, Mudkip och Riolu. Redigerat 18 Juli 2009 av Chilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Är det nån som har någon av dessa starters så vill jag gärna byta; Squirtle, Bulbasaur, Charmander, Totodile, Cyndaquil eller någon av deras högre utvecklingar. Min friend code är: 5456 - 7429 - 5677 - Namn: Matt Och om nån behöver någon av dessa så kontakta mig; Chimchar, Piplup, Turtwig, Treecko, Mudkip och Riolu. Din Fc står redan på Första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Är det nån som har någon av dessa starters så vill jag gärna byta; Squirtle, Bulbasaur, Charmander, Totodile, Cyndaquil eller någon av deras högre utvecklingar. Min friend code är: 5456 - 7429 - 5677 - Namn: Matt Och om nån behöver någon av dessa så kontakta mig; Chimchar, Piplup, Turtwig, Treecko, Mudkip och Riolu. Din Fc står redan på Första inlägget. Jag vet, skrev bara den igen så att man skulle slippa gå och leta efter den. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 när ska vi byta linda?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg