Linda90 Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Jag kan byta nu eller ikväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Jag kan byta nu eller ikväll. ok men då gör vi det ikväll. kolla ditt PM från moonlamp där är dom vi ska byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Linda, är intresserad av en shaymin. Får vara klonad, bara inte eventen är framfuskad. Sen undrar jag om nån har Jotho starters till bytes, kan ge i princip vad som hellst. Friend Code: 5156 0831 3805 EDIT: Hittade Redigerat 22 Juli 2009 av manfredt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Linda, är intresserad av en shaymin. Får vara klonad, bara inte eventen är framfuskad. Sen undrar jag om nån har Jotho starters till bytes, kan ge i princip vad som hellst. Friend Code: 5156 0831 3805 EDIT: Hittade Den är klonad, men den kommer från ett byte så jag kan aldrig vara 100% säker på att inte eventet är fuskat. Men den kommer från Smogon där event-pokémon utan bra natur och Iv's är i princip värdelösa och de flesta där har inget emot hackade events så om personen hade hackat eventet borde han ha skrivit det. Eftersom den gavs ut gratis och jag kan klona den är jag inte så noga med vad jag byter den mot.. men jag letar efter följande pokémon eller dera utvecklingar: paras, jigglypuff, ledyba, wishmur, Carhvana, cacnea, corpish och spheal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Linda, är intresserad av en shaymin. Får vara klonad, bara inte eventen är framfuskad. Sen undrar jag om nån har Jotho starters till bytes, kan ge i princip vad som hellst. Friend Code: 5156 0831 3805 EDIT: Hittade Den är klonad, men den kommer från ett byte så jag kan aldrig vara 100% säker på att inte eventet är fuskat. Men den kommer från Smogon där event-pokémon utan bra natur och Iv's är i princip värdelösa och de flesta där har inget emot hackade events så om personen hade hackat eventet borde han ha skrivit det. Eftersom den gavs ut gratis och jag kan klona den är jag inte så noga med vad jag byter den mot.. men jag letar efter följande pokémon eller dera utvecklingar: paras, jigglypuff, ledyba, wishmur, Carhvana, cacnea, corpish och spheal. Får vara ok dåHar alla du söker, vilken vill du ha hellst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Paras får det bli :P Great mash pallar jag inte >_> Redigerat 22 Juli 2009 av Linda90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Ojojoj... Jag har också en klonad Movie11 Shaymin och vill ha en Paras... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Kan byta med er båda då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Haha, paras är eftertraktar :P Jag kan först byta kl 11, om 5min börjar ett program jag ska se.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Haha, paras är eftertraktar :P Jag kan först byta kl 11, om 5min börjar ett program jag ska se..KMen jag addar din friend code då Addar drickan aka. Juicens FC också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Jag är inne och har addat din FC EDIT: Hinner inte byta... Redigerat 22 Juli 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Jag är inne och har addat din FCDå du är först, vill du ha en kille eller tjej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg