Gäst little_eye Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Hejsan, jag håller på med en hemsida och just nu försöker jag få fram en snygg design och tror jag fått ett bra resultat och skulle vilja veta vad ni tycker och kanske få lite tips! Jag vet den är ganska simpel men jag gillar den. http://data.fuskbugg.se/skalman01/blobban%20copy.png Behöver också lite folk som vill hjälpa med sidan, behöver designer och skulle vara bra men en till kodare för jag är inte 100% på kodningar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Varför svart och blått? Passar inte särskilt bra. Sen är det inte så mycket mer att kommentera, väldigt liten design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Tycker de ser ut att bli bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Varför svart och blått? Passar inte särskilt bra. Sen är det inte så mycket mer att kommentera, väldigt liten design. Jag tycker tvärtom, svart och blått passar bra tsm. Men jag vill inte ha för stor design för jag är rädd för att inte kunna fylla ut allt med text och då ser det jävligt dumt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 A de kan bli ett problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 du kan ju använda css så den blir större för ju mer text du har? ON-topic: Ne det passar inte så bra! mer färger och större! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Svart och blått är ju inte jätte fint tillsammans, och sidan är en aning liten, men jag vill bara fråga 1 sak: i firefox är sidan brun och blå för mig, men i chrome är den svart och blå, kan någon förklara varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.