Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag vet jag ligger efter, i am the worlds biggest noob. Men vad är runescape egentligen?

När man kollar på frågesporter handlar typ det metsa om det? Någon som kan berätta? :o

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

det är typ som wow men dåligare grafik.

om du inte vet vad wow är så ska jag berätta vad runescape e

du gör en gubbe och gör quests eller dödar monster för att levla och så skaffar du bra utrustning

Skrivet

Runescape är ett ganska tråkigt spel men det går ut på att döda ''saker'' och levla och typ hugga träd pwna 9åriga noobs. :)

Det behöver inte alls gå ut på det du menar?

Det finns ett bra tal olika egenskaper som du kan använda dig av och ha kul med. =)

Agility Attack Construction Cooking Crafting Defense Farming Firemaking Fishing Fletching Herblore Hitpoints Hunter Magic Mining Prayer Ranging Runecrafting Slayer Smithing Strength Summoning Thieving Woodcutting

Skrivet

Runescape är ett ganska tråkigt spel men det går ut på att döda ''saker'' och levla och typ hugga träd pwna 9åriga noobs. :)

Det finns ett bra tal olika egenskaper som du kan använda dig av och ha kul med. =)

Agility Attack Construction Cooking Crafting Defense Farming Firemaking Fishing Fletching Herblore Hitpoints Hunter Magic Mining Prayer Ranging Runecrafting Slayer Smithing Strength Summoning Thieving Woodcutting

Hälften av allt det där är ju typ exakt likadant, som typ woodcutting, thieving, mining och fishing. Men jag antar att vissa tycker Runescape är kul, jag gillade det ända tills jag köpte WoW
Skrivet

Hälften av allt det där är ju typ exakt likadant, som typ woodcutting, thieving, mining och fishing. Men jag antar att vissa tycker Runescape är kul, jag gillade det ända tills jag köpte WoW

Visst, det kanske det är, men egentligen inte. För du gör ju inte samma sak.

Skrivet

Visst, det kanske det är, men egentligen inte. För du gör ju inte samma sak.

På sätt och vis gör man ju det, man trycker på (insert name), sen minar/cuttar/snor/fiskar/etc sin gubbe, sen får man en sak i inventoryt, sen beroende på vad man gör så kan man få mer än 1 på 1 tryck

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...