Simsarn Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag vet jag ligger efter, i am the worlds biggest noob. Men vad är runescape egentligen? När man kollar på frågesporter handlar typ det metsa om det? Någon som kan berätta? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag vet jag ligger efter, i am the worlds biggest noob. Men vad är runescape egentligen? När man kollar på frågesporter handlar typ det metsa om det? Någon som kan berätta? :o Du är jävligt efter, ja. 1. Det finns ett Runescape forum 2. http://www.runescape.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 det är typ som wow men dåligare grafik. om du inte vet vad wow är så ska jag berätta vad runescape e du gör en gubbe och gör quests eller dödar monster för att levla och så skaffar du bra utrustning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Vänta, typ som wow? PÅ vilket sätt är RS som wow o.O Då kan ju jag säga att verkligheten är samma sak som rs, för man kan gå i båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Det är ju inte alls likt WoW, inte på något sett. Förutom som Duck sa ovanför mig att man kan gå med sin spelare & att man spelar via nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Läs om det på Wikipedia (seriös version): http://sv.wikipedia.org/wiki/Runescape Eller på Uncyclopedia (oseriös version på engelska): http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Runescape Har du fått svar på din fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Runescape är ett ganska tråkigt spel men det går ut på att döda ''saker'' och levla och typ hugga träd pwna 9åriga noobs. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Runescape är ett ganska tråkigt spel men det går ut på att döda ''saker'' och levla och typ hugga träd pwna 9åriga noobs. :) Det behöver inte alls gå ut på det du menar? Det finns ett bra tal olika egenskaper som du kan använda dig av och ha kul med. =) Agility Attack Construction Cooking Crafting Defense Farming Firemaking Fishing Fletching Herblore Hitpoints Hunter Magic Mining Prayer Ranging Runecrafting Slayer Smithing Strength Summoning Thieving Woodcutting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Runescape är ett ganska tråkigt spel men det går ut på att döda ''saker'' och levla och typ hugga träd pwna 9åriga noobs. :) Det behöver inte alls gå ut på det du menar? Det finns ett bra tal olika egenskaper som du kan använda dig av och ha kul med. =) Agility Attack Construction Cooking Crafting Defense Farming Firemaking Fishing Fletching Herblore Hitpoints Hunter Magic Mining Prayer Ranging Runecrafting Slayer Smithing Strength Summoning Thieving Woodcutting Hälften av allt det där är ju typ exakt likadant, som typ woodcutting, thieving, mining och fishing. Men jag antar att vissa tycker Runescape är kul, jag gillade det ända tills jag köpte WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Runescape är ett ganska tråkigt spel men det går ut på att döda ''saker'' och levla och typ hugga träd pwna 9åriga noobs. :) Det behöver inte alls gå ut på det du menar? Det finns ett bra tal olika egenskaper som du kan använda dig av och ha kul med. =) Agility Attack Construction Cooking Crafting Defense Farming Firemaking Fishing Fletching Herblore Hitpoints Hunter Magic Mining Prayer Ranging Runecrafting Slayer Smithing Strength Summoning Thieving Woodcutting Hälften av allt det där är ju typ exakt likadant, som typ woodcutting, thieving, mining och fishing. Men jag antar att vissa tycker Runescape är kul, jag gillade det ända tills jag köpte WoW Visst, det kanske det är, men egentligen inte. För du gör ju inte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Runescape är ett ganska tråkigt spel men det går ut på att döda ''saker'' och levla och typ hugga träd pwna 9åriga noobs. :) Det behöver inte alls gå ut på det du menar? Det finns ett bra tal olika egenskaper som du kan använda dig av och ha kul med. =) Agility Attack Construction Cooking Crafting Defense Farming Firemaking Fishing Fletching Herblore Hitpoints Hunter Magic Mining Prayer Ranging Runecrafting Slayer Smithing Strength Summoning Thieving Woodcutting Hälften av allt det där är ju typ exakt likadant, som typ woodcutting, thieving, mining och fishing. Men jag antar att vissa tycker Runescape är kul, jag gillade det ända tills jag köpte WoW Visst, det kanske det är, men egentligen inte. För du gör ju inte samma sak. På sätt och vis gör man ju det, man trycker på (insert name), sen minar/cuttar/snor/fiskar/etc sin gubbe, sen får man en sak i inventoryt, sen beroende på vad man gör så kan man få mer än 1 på 1 tryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 www.runescape.com Där är all information... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.