Chilla Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag kör inte RuneScape längre men det är fett bra faktiskt. Jag skiter i vad Tibia nördarna säger, på RS är man inte en tecknad gubbe med pyjamas. De har rustat upp spelet med skönare grafik och massa grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag kör inte RuneScape längre men det är fett bra faktiskt. Jag skiter i vad Tibia nördarna säger, på RS är man inte en tecknad gubbe med pyjamas. De har rustat upp spelet med skönare grafik och massa grejer. Haha, jag må tycka RS är en aning tråkigt, men jag skulle hellre spela RS än Tibia :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jagex, Runescapes grundare, har ju gjort en Trailer om runescape, bara gå till Runescapes hemsida och se på trailern. Många vill direkt spela när de sett den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
99z Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 :bah: runescape liknar wow till exempel man har lvl man utrustar sig m.m och så är det ett kul spel,så jag tycker att det är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Jag hadde kört runescape! Men blev trött på det för det är så tjatigt spel tycker jag :P Det kan ta en hel månad för att öka nåra lvl :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Jag körde runescape tills jag såg en som spelade wow... Jag typ gick runt och hackade och sen sålde och sen skaffa bättre saker, och döda en massa fula troll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Rätt så kul spel om man inte vill betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Jag tyckte att det inte var nån mening att spela! Man tjänar inget på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 (redigerat) Nu ska ni vet att runescape är x antal bättre än WoW? Vad gör man i WoW? Gör bara quests och dödar monster? I Runescape kan man levla många skills, 24 skills sammanlagt..och det gör spelet roligare. Till trådskaparen: Börja lära dig spelet så kommer du ha det roligt ;) Som sagt bli members och då är det lättare att fixa dig cash. Tillomed en level 3 kan fixa sig cash med att plocka flax från början ;) Så Runescape är riktigt klokt o ett stragetiskt spel tycker jag. Edit: såg att tråden var gammal, vet ej om trådskaparen har börjat spela rs... xD Redigerat 3 September 2009 av Estevan137 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 jag tycker runescape är ett jätteroligt spel men jag är nog fel person att förklara hur det är för nybörjare. ( jag är i lv 70 med dragon longsword) det är kul även om det blivit lite mindre runescape sen jag köpte empire total war :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Nu ska ni vet att runescape är x antal bättre än WoW? Vad gör man i WoW? Gör bara quests och dödar monster? 1. Dem flesta skills i Runescape är i stort sett likadana, mining, fishing, woodcutting. Fletching, crafting, smithing etc 2. Man gör mycket mer i WoW än att questa och döda monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) Nu ska ni vet att runescape är x antal bättre än WoW?Vad gör man i WoW? Gör bara quests och dödar monster? 1. Dem flesta skills i Runescape är i stort sett likadana, mining, fishing, woodcutting. Fletching, crafting, smithing etc 2. Man gör mycket mer i WoW än att questa och döda monster. kan du specifiera dig på vad man gör i wow förutom att qeusta och döda monster föresten är det ungefär det mmorpg går utt på, att skaffa bättre utrustning,träna skills och qeusta Redigerat 2 Oktober 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.