Gäst Eru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Hej allihopa, tycker mig inte se någonting som är relaterat till detta riktiga first-pokémon fighting spel, där du svarar på frågor för att bli en pokémon. Du vaknar upp och möts av din valda följeslagare, tillsammans ska ni knäcka mysteriet med alla naturliga katastrofer som sker ute i världen! Här kan man diskutera hur långt man kommit, vilka man har i sitt team, hur hög level man har och ge varandra tips! Jag fick turen att bli Machop, är i level 25 och jag letar Chestnuts till Mankeys gäng så de kan bygga om huset till en bas, till min hjälp har jag Canade, en Squirtle i lvl 26. Har som vänner: Absol, Sudowoodo, Gligar, Magnemite, Rattata och Poliwag! När kan man utveckla sina pokémon och var hittar man enklast chestnut? Finns de på någon speciell våning i Uproar Forest? Prata, Fråga, Diskutera här!
WishCookie Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Hej allihopa, tycker mig inte se någonting som är relaterat till detta riktiga first-pokémon fighting spel, där du svarar på frågor för att bli en pokémon. Du vaknar upp och möts av din valda följeslagare, tillsammans ska ni knäcka mysteriet med alla naturliga katastrofer som sker ute i världen! Här kan man diskutera hur långt man kommit, vilka man har i sitt team, hur hög level man har och ge varandra tips! Jag fick turen att bli Machop, är i level 25 och jag letar Chestnuts till Mankeys gäng så de kan bygga om huset till en bas, till min hjälp har jag Canade, en Squirtle i lvl 26. Har som vänner: Absol, Sudowoodo, Gligar, Magnemite, Rattata och Poliwag! När kan man utveckla sina pokémon och var hittar man enklast chestnut? Finns de på någon speciell våning i Uproar Forest? Prata, Fråga, Diskutera här! Jag har haft Mystery Dungeon Red på datorn och jag har klarat hela så Chestnut hittar du någon stans vid F 10. Leta runt där så ska du hitta den. Den liknar som en brun boll.
Riolu Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Heh, jag rotade upp det här spelet för några veckor sen. Jag är Cubone och har Chiko som partner. (Nej, jag är inte kille xD) Kommer inte ihåg vart jag är just nu, men jag har inte klått Team Meanies ännu ^^'
Gäst Eru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Jo jag vet, har gett dem 2 chestnuts, undrar bara om den finns på just en floor eller överallt. För annars känns det meningslöst att vandra runt på varenda floor. Riolu: Haha okej, jag har inte kommit särskilt långt heller.. =)
Riolu Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Ska spela lite nu och lära Gengar att sluta titta i min brevlåda >:3
WishCookie Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Ska spela lite nu och lära Gengar att sluta titta i min brevlåda >:3 Jag ska spela lite nu och fly från den ilskna moben som gengar har skapat.
Riolu Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Ska spela lite nu och lära Gengar att sluta titta i min brevlåda >:3Gengar är elak :( Btw, slog honom nyss >:3
Gäst Eru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) Kör det där jävla Sky Tower för att övertala Rayquaza >:C ba failar på våning 22 hela tiden, jävla Aerodactyl och hans Wing Attack :c Några tips? Eller vilken våning dvalar Rayquaza på? - 25 + 9 Sky Tower Summit. Började om, kändes inte okej, så nu är jag Pikachu med Mudkip som hjälp =) Redigerat 16 Juli 2009 av Eru
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Skrivet 17 Juli 2009 BUMP! Vi måste ju hålla en sån här über tråd aktiv.
Gäst Eru Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Skrivet 17 Juli 2009 Ja, detta är faktiskt ett spel där man är sin pokémon på riktigt! Och jag undrar om det bara finns 4 stycken här som spelar det?! Jag har kollat runt lite och jag ska mindfucka Rayquaza sönder och samman sen! Men först ska jag bara spela om allt med Machop och Squirtle igen! x3 C'mon people! Är D/Pe/Pl stora ska detta med rulea! Ni kan även diskutera Mystery Dungeon Blue Rescue Team om ni inte förstod det!
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Skrivet 17 Juli 2009 Jag spelade lite förut men kom väl aldrig längre än första nivån.
Gäst Eru Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Skrivet 17 Juli 2009 Det är rätt hyfsat att spendera tid på. Ganska lökigt om man fastnar på random boss. Därför är Machop urbra, han är stabil mot alla rätt igenom! =D Hur långt har alla kommit då?!
Rekommendera inlägg