Husko Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Byter du FEAR eller Saints Row mot Perfect Dark Zero eller Eragon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Byter du FEAR eller Saints Row mot Perfect Dark Zero eller Eragon?Nej vill helst Sälja dom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Skate kan vara någonting :) Hur ska jag i så fall betala/få spelet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Skate kan vara någonting :) Hur ska jag i så fall betala/få spelet!? Pengarna Ska sättas In i min Morsans Konto Så när Jag ser Att Pengarna är inne Så skickar jag spelet.(Måste ha din adress o.v.s ofc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.