Jag har köpt en skateboard för ca 1 månad sen :P
Kan bara typ Ollie och Shove It :(
Jag har köpt en skateboard för ca 1 månad sen :P
Kan bara typ Ollie och Shove It :(
har åkt i ca 3 år, åker inte så mkt längre dock :P
Aop jag har kvar en sen tiderna när jag åkte.
hade en och åkte i ett år sen glömde jag den ute under vintern och året efter hade den fått massa mögel på sig :3
↗ till inläggetbörjadfe skejta för en månad sedan faktiskt då jag fick en gratis bräda som var värd 1099:- ;) lärde mig ollie, pop shuvit, kickflip, 180 osv efter typ 2 veckor men har inte skejtat nu på över 1 och en halv´vecka
När jag ska göra kickflip så flyger brädan framåt istället för att bara snurra runt. Hade du nåt liknande problem och kanske vet vad jag borde göra? Kanske bara är att jag måste träna.
Har ingen, för jag ser ej lockelsen med att få en rail i ballarna.
Lyckades med en pop shove it idag (:
ja
↗ till inlägget↗ till inläggetbörjadfe skejta för en månad sedan faktiskt då jag fick en gratis bräda som var värd 1099:- ;) lärde mig ollie, pop shuvit, kickflip, 180 osv efter typ 2 veckor men har inte skejtat nu på över 1 och en halv´vecka
När jag ska göra kickflip så flyger brädan framåt istället för att bara snurra runt. Hade du nåt liknande problem och kanske vet vad jag borde göra? Kanske bara är att jag måste träna.
Jag tror att du står fel, eller hoppar fel..
Ta kort på när du står på brädan?
Jag började mitt rampbygge idag :)
Jag har en...
Sista gången jag var på den var när: Jag skulle göra en "ollie" sen så åkte den fel, och långkanten kom mellan benen på mig, sen dess har jag inte viljat...
Upptäckte en spricka i en av truckarna idag
Vad har du för märke?
↗ till inläggetElementVad har du för märke?
Aha, nice! Men fortsätt åka på den och lämna tillbaks den om den skulle skaka eller liknande otroligt mycket.
Kommer inte lämna tillbaka den, bara köpa nya truckar ^^)
Smart tänkt ;P
Beställt nya truckar idag (:
Fick mina truckar idag (:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in