fenglong Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 :D tja :D har nyss klarat spore och snackat med steve,men jag hängde inte riktigt med när han sä typ:"tredje klumpen efter solen".för jag vill komma till jorden .kan nån hjälpa mig så skulle jag bli mycket tacksam. fenglong :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 :D tja :D har nyss klarat spore och snackat med steve,men jag hängde inte riktigt med när han sä typ:"tredje klumpen efter solen".för jag vill komma till jorden .kan nån hjälpa mig så skulle jag bli mycket tacksam. fenglong :P Det är bara att börja leta efter sol-systemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carcaptor Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 jag vet inte, men jag undrar också hur man kommer till jorden på spore, tänkte lägga in det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 jag vet inte, men jag undrar också hur man kommer till jorden på spore, tänkte lägga in detDu. Måste. Hitta. Sol. Systemet. Bland. Alla. Stjärnor. Lycka. Till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Googlade. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
theozor Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Googlade. :) Jag har letat efter massor av klip på youtube men alla har visat åt fel håll och jag vill också komma till jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Googlade. :) Jag har letat efter massor av klip på youtube men alla har visat åt fel håll och jag vill också komma till jorden. Kolla klippet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gxs Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 jag vet inte, men jag undrar också hur man kommer till jorden på spore, tänkte lägga in det Letta inanför Groxerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.