WishCookie Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Ja berätta hur långt har ni kommit? Om ni nu har Explorers Of Sky. Själv är jag på väg mot Hidden Land för att besegra dialga. Redigerat 18 Juli 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Edit. soz för dubbel. Redigerat 18 Juli 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Har du det på datorn elr? Btw, tänker klart köpa när det kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Ja, jag kunde inte vänta tills den kommer ut. Men jag har den Dock på japanska :( Men jag köper den nog. Btw, den är en då nästan likadan som Dungeon 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Men man kan bli Riolu =D Kan inte vänta tills jag får se alla "känslor" som den har =3 (Alltså rutorna med Pokémon i) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Ja, jag kunde inte vänta tills den kommer ut. Men jag har den Dock på japanska :( Men jag köper den nog. Btw, den är en då nästan likadan som Dungeon 2. Alltså, det ÄR Mystery Dungeon 2... Den tredje versionen. Som med DP och Platinum. Väldigt likt, med lite nya saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Det har släppts nu :P Jag är Shinx med Eevee partner. kostade 499 men ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkman Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 En fråga kan man bli Cubone? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Det kan man säkert bli! Happy!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkman Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Hopas man kan bli. Det är typ bäst att vara cubone med bomerang och bone club Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 En fråga kan man bli Cubone? Sorry, men man kan inte bli Cubone i time/darkness eller sky. Det går bara i de äldre MD spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Nu är jag på kapitlet med Team Skull (kapitel 6?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg