Hampe The Killer Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Tja undrar om jag måste ha nationaldex för att hitta en doomfossil i underground? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Tja undrar om jag måste ha nationaldex för att hitta en doomfossil i underground? nej tror inte det men det är kanksa svårt att hitta fossiler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Tja undrar om jag måste ha nationaldex för att hitta en doomfossil i underground?Ingen aning men hur som helst så är det ju jätte lätt att få National Dex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Alla fossiler som inte innehåller Cranidos eller Sheildon kan man bara få när man har National Dex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg