Hoppa till innehåll

Vad Har Ni För Problem I Livet?


KuroKaktus
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! På fuska.nu finns det en tråd om detta så jag tänkte jag gör en här. Själv har jag massa problem. Te.x astma.

 

Här är en lista på saker jag inte tål osv:

 

Pollen (astman reagerar då o_0 (och jag som bor vid en massa pollen träd xD (alergisk alltså)))

Sming (alregisk)

Parfym (alergisk)

Starka dofter (en del)

Nötter/mandel/kokos (alergisk (kan dö av nötter om jag äter))

moröter (bara roa)

När jag reser mig när jag har luggit ner så blir allt suddigt och jag ramlar nästan (ibland)

Har problem med att sitta stilla (inte så farligt men ändå (Bara om jag ska sitta stilla länge))

Redigerat av jacob_96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hade astma och krupp när jag var liten, fick ett kruppochastmaanfall samtidigt när jag var 4 och var 2minuter från att dö.

Hade pälsdjursallergi som gick över.

 

Nu är jag fri.

 

Har inga andra problem i livet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som tur tål jag allt och har inga sjukdomar men jag brukar misstänka att jag har sjukdomar hela tiden :P

Förut hade jag ett gäng med vänner men nu känns det som om jag inte har några mer... Eller joo jag har kvar dem men förhållandet mellan dem är väldigt lite medans deras förhållande med varandra är mycket. Men jag vill ändå inte gå med dem mycket då dem inte gör nåt vettigt ute.

Redigerat av Money
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är allergisk på pollen och timotej (hö).

Är även plattfot, vilket det heter när benet går ner snett i foten. Finns väl inget mer än det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag föddes var jag sjuk i en vecka, fick stanna kvar på BB och tas om hand, alla trodde att jag skulle dö. Men sen bara försvann det. Jag har haft lite problem med astma också. Sen så har jag nåt fel på min kropp, benen känns som gelé bara va att gå upp för trappan, men det är inget jag kan förklara och det kan inte läkare och kiropraktorer heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...