💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Ni För Problem I Livet?

72 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Aggresionsproblem

↗ till inlägget

Aggresionsproblem

Även känt som puberteten?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Aggresionsproblem

Hehe, seriöst? ;D

Jag har nog mer problemet att jag aldrig blir riktigt förbannad. Tänker alltid igenom vad jag gör innan. :(

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aggresionsproblem

Hehe, seriöst? ;D

Jag har nog mer problemet att jag aldrig blir riktigt förbannad. Tänker alltid igenom vad jag gör innan. :(

Men som sagt, så är du ju från vettet med.

(lol)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aggresionsproblem

Även känt som puberteten?

Nej, jag har riktiga aggressionsproblem och pratar t.o.m med någon slags teraput eller vad man ska kalla det.

22 Jul 2009
Nivå 4 · Lärling

för snygg för mitt eget bästa B)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

När man reser sig upp hastigt när man legat ner så kan det bli "snurrigt/flimmigt" och det kan hända för alla, det är inget just DU lider av.

Blodtrycksfall, kallas det. :)

Storytime, children!

En gång låg jag och såg på tv. Då ringde telefonen.

Jag for upp snabbt som fan och svarade, men kände efter "Hallå" att jag blev lite yr.

Jag började vingla lite och det slutade med att jag vaknade på golvet efter att ha

svimmat av i ett par sekunder. Jag hörde min mamma ropa i telefonen,

hon undrade vad fan som var på gång. :lol: Så kan det gå.

Haha, din lilla soffpotatis :)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När jag reser mig när jag har luggit ner så blir allt suddigt och jag ramlar nästan (ibland)

det har många. det är för att du har en låg puls. det har jag iaf. brukar gå över när man blir äldre.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

för snygg för mitt eget bästa B)

Det tros icke på -.-

Nivå 7 · Fuskare

är mycket allergisk mot jordnötter.

Jag är inte alergisk mot nåt Men blir typ Mobbad i skolan tror jag typ alla stirrar på mig och Kanske tänker vem är den där idioten Det tror jag :( har ett Handikapp Detta :( Blev slagen mycket i skolan förut men inte nu längre dom som slog mig gick ut i år jag ska gå mitt 10 :D

http://sv.wikipedia.org/wiki/Autism

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Allergisk mot p96or.

Haaatjooo, sorry där nös det igen :(

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag är inte alergisk mot nåt Men blir typ Mobbad i skolan tror jag typ alla stirrar på mig och Kanske tänker vem är den där idioten Det tror jag :( har ett Handikapp Detta :( Blev slagen mycket i skolan förut men inte nu längre dom som slog mig gick ut i år jag ska gå mitt 10 :D

Har du autism? :o
23 Jul 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Lol, ni borde vara glada att ni har pengar.

Nivå 1 · Novis

Att inte ha en tjej. Saknar det väldigt mycket.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har du autism? :o

Japp det har jag :(

Oj då , går du i sånhär speciell skola eller bara i specialklass? För autism verkar ju vara riktigt jävla knepigt. Tråkigt att inte kunna prata. :(

24 Jul 2009

ja jag går i en sån här special klass :( min Autism sitter i Huvet har problem med dn sociala biten med att hitta vänner och så och jag gillar inte heller när det blir för mycket folk omkring mig och så :(

Senast ändrad:

26 Jul 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Pollenallergi ( björk och gräs tror jag det var)

Nötallergi

Allergisk mot banan

Allergisk mot ketchup

Laktosintolerant

Ansträngningsastma

Allergi mot kiwi

Jag är plattfotad

Lite klaustrofobisk

Mår väldigt illa av lite för mycket socker

Och sedan anser alla att jag har lite problem i huvudet p.g.a. jag varken gillar pizza eller läsk ;)

Hur kan man va sjuk i huvet för man inte gillar pizza? Jag börjar faktiskt gilla midre pizza.

Ja det är ju en smaksak..

Nivå 13 · Mästerfuskare

just nu är mitt problem i livet att min dator har fått virus i operativsystemet (jävla skit-micr$oft, brinn i skärelden) och jag har varit tvungen att systemåterställa och att jag inte har tillgång till internet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in