Aggresionsproblem
Vad Har Ni För Problem I Livet?
↗ till inläggetHehe, seriöst? ;DAggresionsproblem
Jag har nog mer problemet att jag aldrig blir riktigt förbannad. Tänker alltid igenom vad jag gör innan. :(
↗ till inlägget↗ till inläggetHehe, seriöst? ;DAggresionsproblem
Jag har nog mer problemet att jag aldrig blir riktigt förbannad. Tänker alltid igenom vad jag gör innan. :(
Men som sagt, så är du ju från vettet med.
(lol)
↗ till inlägget
Nej, jag har riktiga aggressionsproblem och pratar t.o.m med någon slags teraput eller vad man ska kalla det.
för snygg för mitt eget bästa B)
↗ till inlägget↗ till inläggetNär man reser sig upp hastigt när man legat ner så kan det bli "snurrigt/flimmigt" och det kan hända för alla, det är inget just DU lider av.
Blodtrycksfall, kallas det. :)
Storytime, children!
En gång låg jag och såg på tv. Då ringde telefonen.
Jag for upp snabbt som fan och svarade, men kände efter "Hallå" att jag blev lite yr.
Jag började vingla lite och det slutade med att jag vaknade på golvet efter att ha
svimmat av i ett par sekunder. Jag hörde min mamma ropa i telefonen,
hon undrade vad fan som var på gång. :lol: Så kan det gå.
Haha, din lilla soffpotatis :)
↗ till inläggetdet har många. det är för att du har en låg puls. det har jag iaf. brukar gå över när man blir äldre.När jag reser mig när jag har luggit ner så blir allt suddigt och jag ramlar nästan (ibland)
↗ till inläggetför snygg för mitt eget bästa B)
Det tros icke på -.-
är mycket allergisk mot jordnötter.
Jag är inte alergisk mot nåt Men blir typ Mobbad i skolan tror jag typ alla stirrar på mig och Kanske tänker vem är den där idioten Det tror jag :( har ett Handikapp Detta :( Blev slagen mycket i skolan förut men inte nu längre dom som slog mig gick ut i år jag ska gå mitt 10 :D
Allergisk mot p96or.
Haaatjooo, sorry där nös det igen :(
↗ till inläggetHar du autism? :oJag är inte alergisk mot nåt Men blir typ Mobbad i skolan tror jag typ alla stirrar på mig och Kanske tänker vem är den där idioten Det tror jag :( har ett Handikapp Detta :( Blev slagen mycket i skolan förut men inte nu längre dom som slog mig gick ut i år jag ska gå mitt 10 :D
Lol, ni borde vara glada att ni har pengar.
Att inte ha en tjej. Saknar det väldigt mycket.
↗ till inläggetJapp det har jag :(↗ till inläggetHar du autism? :oJag är inte alergisk mot nåt Men blir typ Mobbad i skolan tror jag typ alla stirrar på mig och Kanske tänker vem är den där idioten Det tror jag :( har ett Handikapp Detta :( Blev slagen mycket i skolan förut men inte nu längre dom som slog mig gick ut i år jag ska gå mitt 10 :D
Oj då , går du i sånhär speciell skola eller bara i specialklass? För autism verkar ju vara riktigt jävla knepigt. Tråkigt att inte kunna prata. :(
ja jag går i en sån här special klass :( min Autism sitter i Huvet har problem med dn sociala biten med att hitta vänner och så och jag gillar inte heller när det blir för mycket folk omkring mig och så :(
↗ till inlägget↗ till inläggetHur kan man va sjuk i huvet för man inte gillar pizza? Jag börjar faktiskt gilla midre pizza.Pollenallergi ( björk och gräs tror jag det var)
Nötallergi
Allergisk mot banan
Allergisk mot ketchup
Laktosintolerant
Ansträngningsastma
Allergi mot kiwi
Jag är plattfotad
Lite klaustrofobisk
Mår väldigt illa av lite för mycket socker
Och sedan anser alla att jag har lite problem i huvudet p.g.a. jag varken gillar pizza eller läsk ;)
Ja det är ju en smaksak..
just nu är mitt problem i livet att min dator har fått virus i operativsystemet (jävla skit-micr$oft, brinn i skärelden) och jag har varit tvungen att systemåterställa och att jag inte har tillgång till internet.