Nacke3000 Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Dom säger att dom har sveriges godaste handburgare. Jag tycker tvärtom :P När jag åt där fick jag en ketchup börjare och inte handburgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Tv, teve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Dom säger att dom har sveriges godaste handburgare. Jag tycker tvärtom :P När jag åt där fick jag en ketchup börjare och inte handburgare. Vet tyvärr inte vad handburgare är. Kan det vara en hamburgare som innehåller människohänder istället för kött? Jag undrar också varför flera tror att det heter handburgare för det heter ju hamburgare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 The är väldigt vanligt, fast jag tycker att man ska skriva te. Nacke3000, lär dig stava, det är såna som du som gör att folk hatar personer i vår ålder utan att veta något om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.