Chrippen Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Hjälp fort!!!!!!!! Hur gör jag en ny gubbe på Skate 2? Jag vill göra om min jag startade med, hjääääääääääääääälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 tryck på start så kan du göra om din gubbe. Det kanske dock bara är kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cuz Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Hjälp fort!!!!!!!! Hur gör jag en ny gubbe på Skate 2? Jag vill göra om min jag startade med, hjääääääääääääääälp. Tryck på START sen på Edit Skater. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 som dom innan mig säger tryck på start sen edit skater Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.