Gäst Eminem4Life Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 (redigerat) För mig hände en rolig sak nyligen Först började min Förfalsknings maskin att brinna och sen fick jag kronofogden på mig när jag busringt till min lillebrorsa gubbe :D :lol: Redigerat 20 Juli 2009 av Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 En gång när min sim dog kom liemannen och tog henne till himlen. Sen gick han in i huset och började titta på TV. (!) En gång började mina simmar gapa superkul jättelänge när de skulle gifta sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 En gång när min sim dog kom liemannen och tog henne till himlen. Sen gick han in i huset och började titta på TV. (!) En gång började mina simmar gapa superkul jättelänge när de skulle gifta sig! Haha :P en gång så gick min sim ut med hunden när jag spela Djurliv utan att jag sagt till honom att göra det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg