Hoppa till innehåll

Vilka Pokemonspel Har Ni Och Vad Tycker Ni Om Dem ?


Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Pokémon Red - Småtråkit, sålig färg. 2

Pokémon Crystal - Kul, skulle bara vara samma grafik som i Fire Red. 3

 

Goa motiveringar, bra kämpat.

Gillar den på Crystal. Varför skulle den vara det? Den kom ju 2 spel efteråt? Dom kunde väl inte vara tillräckligt skarpa när S/G/C kom ut? :_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ajdå, aja, jag ska håva in cash nu och spara tll något, får se vad det blir. Tyvärr inget DS då jag inte gillar utbudet som finns till det.

 

Vi får se hur framtiden blir. ; )

 

Ni får iallafall uppdatera oss om hur de är.

Du kan ju alltid försöka hitta något begagnat ds, den äldsta modellen borde man kunna hitta för ett bra pris på blocket eller tradera ^^ Nintendo ds är ju rätt svinigt dyra tyvärr, jag köpte min första för två år sen på elgiganten för 1200kr, sen gick den sönder och dom har inte gått ner i pris utan upp istället >_> På gamestop kostar de 1800kr för en ny och 1200 kr för en begagnat. Fast de är ju iof rätt dyra.

Redigerat av Linda90
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ajdå, aja, jag ska håva in cash nu och spara tll något, får se vad det blir. Tyvärr inget DS då jag inte gillar utbudet som finns till det.

 

Vi får se hur framtiden blir. ; )

 

Ni får iallafall uppdatera oss om hur de är.

Jag köpte DS bara för Platinum och Heartgold/Soulsilver :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ajdå, aja, jag ska håva in cash nu och spara tll något, får se vad det blir. Tyvärr inget DS då jag inte gillar utbudet som finns till det.

 

Vi får se hur framtiden blir. ; )

 

Ni får iallafall uppdatera oss om hur de är.

Jag köpte DS bara för Platinum och Heartgold/Soulsilver :P

 

 

Naah, jag har fått bankkortet nu och får ju 500$ i månaden, ska spara och se vad jag skaffar..DS känns lite onödigt..Lär ju köpa kläder eller PS2 spel xD Funderar på att spara ihop till ett xbox 360 eller ett nytt Ps2 och köpa bara de riktigt roliga spelen. Nu har jag massa skit som jag aldrig spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naah, jag har fått bankkortet nu och får ju 500$ i månaden,

Får du verkligen ca 4000 kr varje månad eller menade du 500 kr?

 

 

500:- men jag har en ovana att använda dollartecknet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...