Wetterl Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Ruby: 3/5 Diamond: 4/5 Pearl: 3½/5 Palkia är fulare än Dialga PMD: Red Rescue Team: 4/5 Lånade av en kompis 2 gånger, min sparfil där jag höll på att besegra Moltress raderades av att hans lillasyster brukade stoppa in saker i GBA-spelen PMD: Blue Rescue Team: 3/5 Allt blev sämmre med Touch Screen kontrol PMD: Explorers of Darkness: 5/5 Sorgligt slut, bra handling, Afterstory, det har allt Och till sist... Platinum: 10/5 Av de jag spelat är det här det bästa, orkar inte räkna upp anledningarna nu för jag börjar få kramp av för mycket DS spelande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 pokemon ruby 5 pokemon colusseum 3 pokemon diamond 3 pokemon yellow 1 pokemon leaf green 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Pokemon Explorers of Darkness 5 Pokemon Diamond 4 Pokemon Emerald 3 Pokemon Ruby 3 Pokemon Sapphire 3 Pokemon LeafGreen 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Röd , 5 Gul , 5 Crystal, 5 PMD Red Rescue Team , 5 Emerald, 4 Pearl , 5 MPR , 5 Glömde, FireRed , 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg