Ryssfemma Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Hade dem kunnat lära sig använda 2 h yxa hade det vart förjävligt. Vad ska warriors och palas få för gear då när dks trätt fram? Ska varenda hunter och druid needa på betrayer of humanity? De sjukt. Körde naxx 25 idag, geväret och yxan droppade hos KT. En enda hunter rollade över mig så var det fair and square, and fick den, sen så rolla jag högre på geväret så blir han sur. Vafan hunters har torterat en genom alla expansioner med och ta alla vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Sword=Nej, Fist=har alltid kunnat. Tror polarm alltid har varit möjligt också S: Nja vi fick polearm när hunters fick Staff tror jag. HUnters har alltid kunna använda staff... Men du menar kankse när dom gjorde så att drood staffs va bra för hunters? :) Ah, jo när dudu staffs blev bra för hunters. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Sword=Nej, Fist=har alltid kunnat. Tror polarm alltid har varit möjligt också S: Nja vi fick polearm när hunters fick Staff tror jag. HUnters har alltid kunna använda staff... Men du menar kankse när dom gjorde så att drood staffs va bra för hunters? :) Ah, jo när dudu staffs blev bra för hunters. Hunters har användt staffs sen vanilla wow, och om jag inte minns felså gillade hunters och bära antingen askandhi svärdet från nefarian eller det andra från zul gurub, vilket jag inte minns vad den heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg