Estland Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Hej jag har köpt pokemon leaf green på blocket, de första ja gjorde var att starta de och så står de: the save file has been deleted, jag vet inte hur jag fixar det, men en gång så stog de när jag startade: the save file is ok. sen sparade jag och när jag startade stog det the save file has been deleted igen.. någon som vet hur jag fixar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Fel forum, flyttas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Ditt spel verkar vara en piratkopia. Kör du i en DS eller GBA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estland Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 jag kör i DS, har GBA också, kan pröva de senare när ja hittar de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Det är därför man skall kräva att spelet testas först hos den man köper det av ifall man vill undvika sådan här skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg