super-fox Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det tror inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 synd jag skulle vilja komma dit....men får man inte en kod som man ska skriva in någonstans??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Nu e jag på mirage island jippi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Och nu möter jag latios!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 hur kom du dit tillmirage island?????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (redigerat) gå in i huset längst ner till höger i pacifidlog town och prata med en gubbe som tittar i väggan ser det ut som om han säger oh oh my i can see mirage island skall du simma åt höger och sän e du där Redigerat 11 April 2004 av super-fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 jaha! jag har hört det non gång förut men kom inte i håg det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 mmm men det e så man ska göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Ta med dig alla pokemon du har dit. Du måste ha med dig en särskild pokemon för att han ska kunna se den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hihi28 Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Ta med dig de första 6 i den dator till gubben. Ser han den inte, gå och byt alla mot nästa 6 och håll på så tills han ser ön. Om han inte ser ön när du visat alla vet jag inte vad du ska göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg