Dammrottan Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 (redigerat) Hjälp mig med fusk till The Sims 1 för min sim's humör är SKIT dåligt! + Ni som bara tittar! SNÄLLA HJÄLP! Säg "nej det finns inte" om det inte finns! Redigerat 23 Juli 2009 av Dammrottan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Döda han då :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dammrottan Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 MEN! LOL :'D Det vill jag ju inte! Haha! x'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 ok asså Uppfyll bara hans Behov annars råder jag dig till att Köpa The sims2 där finns nämligen ett Fusk som heter Maxmotives där går simmarnas humör upp allt blir alltså grönt på mätarna pröva på the sims1 men köp 2 och 3 istället bättre spel än 1an :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 ' Maxmotives ' kanske :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ottohipp Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 (redigerat) NEJ DET FINNS INTE!! Jag själv har letat över hela internet efter ett sådant fusk när jag hittade sims-skaperns frågo-blogg och där hade någon frågat efter det och han sa att "det inte finns något sådant och det kommer det aldrig att göra för om man inte klarar av det utan att fuska kan man ge upp spelet" Redigerat 29 April 2010 av ottohipp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blue09 Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Ctrl + shift + C skriv in maxmotives klicka på enter. Om du söker fler fuskkoder så skriv in help så kommer det upp MASSA koder. jaha det var sims 1 XD det fattade inte jag jag kan bara 1 kod till sim 1 och det var något med rosebud men det vad ju med pengar.. stäng av spelet utan att spara så överlever den nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 För att ge mer "humör" så ska du skriva move_objects on då kan du flytta allt och radera i köpläget, först skriv in fusket sen spara, sen gå in på köpläget och radera din sim. Efter det ska du gå till "spel" läget igen och dubbel klicka på simmen!! men kom ihåg att spara innan du raderar för annars så raderas all som du har gjort med simmen innan du raderade! hoppas att det hjälpte :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg