Legolasswe Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Skrivet 23 Juli 2009 (redigerat) Jag behöver hjälp med Slaget om Midgård 2.När jag dubbelklickar på ikonen,kommer det här meddelandet upp(se bild nedanför.) Jag har prövat: Starta spelet från skivan. Installerat om Microsoft C++ Visual 2005 Library Putsat skivan. Kopiera över game.dat från skivan(viktig fil för spelet). Inget funkade.Vad ska jag göra? Säg inte att jag ska installera om Windows,för det var inte längesen jag gjorde det. Jag kan inte installera om spelet för att skivan beter sig underligt några gånger.(Säger ibland att filer inte kan överföras,blablabla.) Jag kan spela alla andra mina spel utan några problem,varför skyller den då på en fil som heter kernel32.dll? Nedanför är bilden i alla fall. ADADAADFSRRGTFJ8U.bmp Redigerat 23 Juli 2009 av Legolasswe Citera
shoobree Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Skrivet 24 Juli 2009 Tanka hem kernel32.dll filen http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?kernel32 Citera
Legolasswe Skrivet 24 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 24 Juli 2009 (redigerat) Ska pröva att uppdatera till SP3,och se om det fungerar. EDIT:Nepp... Redigerat 25 Juli 2009 av Legolasswe Citera
Legolasswe Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2009 Fungerar nu!Allt jag behövde göra var att ta bort en bana som jag hade gjort.Det var visst den som krånglade till allt :\.Tack för hjälpen ändå. Sorry för dubbelinlägg. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.