Den senaste versionen av Mozilla Firefox är förmodligen den bästa just nu.
Bästa Webbläsare?
Gillar faktiskt Google Chrome mer nu.
Har internet explorer. Funderar på att fixa FF. Vad är skillnaden som gör det värt att fixa det? :)
↗ till inläggetDet är ju en smaksak egentligen. Men om man är en "avancerad användare" duger IE helt enkelt inte.Har internet explorer. Funderar på att fixa FF. Vad är skillnaden som gör det värt att fixa det? :)
Alla addons är trevliga, ta bort reklam t.ex.
Nu kör jag Linux och måste säga att jag är besviken på Linux-versionen av Opera. FX fungerar betydligt bättre på Linux än Opera, men på Windows är det Opera som gäller sju dagar i veckan. Men vem fan kör Windows frivilligt överhuvudtaget? xD
På Mac är det FX eller Safari som gäller, tycker båda fungerar bra på det operativsystemet. Mac är rent allmänt inte dåligt, bättre än Windows men det passar mig inte alls lika bra som Linux.
Firefox är lätt, på svenska. och snabbt. teman, tillägg och massa annat!
Fajjärfåks äger inntärrnätt äxplårer.
Firefox rules, Internet Exploder doesn't.
Chrome nu.
Elakt att inte Flock finns med.
FireFox >=)
:iluvff:
Chorme är ''skön!''
↗ till inläggetChRome.Chorme är ''skön!''
Använder FF. Har inte så mycket kunskap om sånt, och FF fungerar utmärkt.
Använder Firefox på min stationära och Chrome på min bärbara.
Hade FF på min bärbara först men bytte eftersom att firefox tog för mycket minne som ledde till trögt surfande.
Är ganska nöjd med chrome, den enda anledning till att jag har firefox är tilläggen, om man inte använder dem så kan man likaväl skippa ff.
Chrome tar 90 procent av min processorkraft medans firefox bara tar 30.
Är jag ensam om Konqueror? :huh:
↗ till inlägget90%? OK LOLChrome tar 90 procent av min processorkraft medans firefox bara tar 30.
↗ till inlägget↗ till inlägget90%? OK LOLChrome tar 90 procent av min processorkraft medans firefox bara tar 30.
Låter som att det inte är Chrome som tar allt det där... hur många flash-videos kör du samtidigt? :P
↗ till inläggetChrome tar 90 procent av min processorkraft medans firefox bara tar 30.
Chrome drar typ 7000 kb för mig, så det var ju väldigt konstigt...
Firefox. Snabbare, smidigare och stöd för tillägg.