CookieMan Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Tjena! Vad jag har förstått så att när jag hostar en egen server så ska andra kunna spela på den. Men när jag hostade en server och skulle spela med en kompis så testade först jag att hosta en som han skulle gå in på men det funkade inte. Servern kom inte upp i listan på alla servrar. Sen när han skulle testa att hosta en server och jag skulle gå in på den så fanns den inte i server-listan. Vi hade Refrechat server-listan, men det dunkade inte. Så hur ska jag göra för att min kompis ska kunna gå in på min hostade server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Samma sak med mig men jag vet poblemet 1.För att man ska kunna hosta en server på internet behövs ett väldigt bra internet annars laggar det(INTE KUL) 2.Jag vet inte vilka men du måste öppna upp portar i ditt nätverk(VARNING!......OM DU ÖPPNAR UPP PORTAR GÅR SÅ ATT HACKARE KAN LÄTTARE KOMMA IN I DIN DATOR jag föreslår att du hyr en server eller någor det finns jätte många sånna sajter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 25 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Samma sak med mig men jag vet poblemet 1.För att man ska kunna hosta en server på internet behövs ett väldigt bra internet annars laggar det(INTE KUL) 2.Jag vet inte vilka men du måste öppna upp portar i ditt nätverk(VARNING!......OM DU ÖPPNAR UPP PORTAR GÅR SÅ ATT HACKARE KAN LÄTTARE KOMMA IN I DIN DATOR jag föreslår att du hyr en server eller någor det finns jätte många sånna sajteremote Nej, jag vill inte betala! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Samma sak med mig men jag vet poblemet 1.För att man ska kunna hosta en server på internet behövs ett väldigt bra internet annars laggar det(INTE KUL) 2.Jag vet inte vilka men du måste öppna upp portar i ditt nätverk(VARNING!......OM DU ÖPPNAR UPP PORTAR GÅR SÅ ATT HACKARE KAN LÄTTARE KOMMA IN I DIN DATOR jag föreslår att du hyr en server eller någor det finns jätte många sånna sajteremote Nej, jag vill inte betala! Man kan hyra bra servrar gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 25 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Samma sak med mig men jag vet poblemet 1.För att man ska kunna hosta en server på internet behövs ett väldigt bra internet annars laggar det(INTE KUL) 2.Jag vet inte vilka men du måste öppna upp portar i ditt nätverk(VARNING!......OM DU ÖPPNAR UPP PORTAR GÅR SÅ ATT HACKARE KAN LÄTTARE KOMMA IN I DIN DATOR jag föreslår att du hyr en server eller någor det finns jätte många sånna sajteremote Nej, jag vill inte betala! Man kan hyra bra servrar gratis Var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Samma sak med mig men jag vet poblemet 1.För att man ska kunna hosta en server på internet behövs ett väldigt bra internet annars laggar det(INTE KUL) 2.Jag vet inte vilka men du måste öppna upp portar i ditt nätverk(VARNING!......OM DU ÖPPNAR UPP PORTAR GÅR SÅ ATT HACKARE KAN LÄTTARE KOMMA IN I DIN DATOR jag föreslår att du hyr en server eller någor det finns jätte många sånna sajteremote Nej, jag vill inte betala! Man kan hyra bra servrar gratis Var? http://www.gratisserver.nu http://www.gratiscs.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceanbenns Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Samma sak med mig men jag vet poblemet 1.För att man ska kunna hosta en server på internet behövs ett väldigt bra internet annars laggar det(INTE KUL) 2.Jag vet inte vilka men du måste öppna upp portar i ditt nätverk(VARNING!......OM DU ÖPPNAR UPP PORTAR GÅR SÅ ATT HACKARE KAN LÄTTARE KOMMA IN I DIN DATOR jag föreslår att du hyr en server eller någor det finns jätte många sånna sajteremote Nej, jag vill inte betala! Man kan hyra bra servrar gratis Var? War servers: cs-hosting.se starservers.se brutal.nu vanilla.se ALLA ÄR GRATIS! men bli medlem först på dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Samma sak med mig men jag vet poblemet 1.För att man ska kunna hosta en server på internet behövs ett väldigt bra internet annars laggar det(INTE KUL) 2.Jag vet inte vilka men du måste öppna upp portar i ditt nätverk(VARNING!......OM DU ÖPPNAR UPP PORTAR GÅR SÅ ATT HACKARE KAN LÄTTARE KOMMA IN I DIN DATOR jag föreslår att du hyr en server eller någor det finns jätte många sånna sajteremote Nej, jag vill inte betala! Man kan hyra bra servrar gratis Var? http://www.gratisserver.nu http://www.gratiscs.se Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg