Darkdevil Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Tjenatjohå! Nu är det så att jag införskaffat ett Xbox 360 och spelet Fable 2. Jag har läst att man ska kunna lira co-op, så jag vart lite fundersam över hur? Går det bara över live eller kan man lira 2st på en och samma konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Bara över Live och jag har för mig att en inte kan göra något, bara kolla på den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Bara över Live och jag har för mig att en inte kan göra något, bara kolla på den andra.Men...det sög ju röv : O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Bara över Live och jag har för mig att en inte kan göra något, bara kolla på den andra.Men...det sög ju röv : O Haha skön inlägg, adda ihabba om du vill köra co-op med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Co-op på Fable 2 är nog de sämsta "Co-op" jag någonsin använt i hela mitt liv. Player 2 får välja en gubbe att köra med (inte en av sina egna, en som spelet har gjort) och får välja vilka vapen, etc. Sen DELAR SPELARNA RUTA medans dom kör, om en spelare pausar spelet så pausas det för båda (man pausar ju ganska ofta för att byta magier, etc) och det ända som player 2 får ladda från sin egen gubbe är just magierna. Kör inte Co-op på Fable 2, det gör knappast saken lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Co-op på Fable 2 är nog de sämsta "Co-op" jag någonsin använt i hela mitt liv. Player 2 får välja en gubbe att köra med (inte en av sina egna, en som spelet har gjort) och får välja vilka vapen, etc. Sen DELAR SPELARNA RUTA medans dom kör, om en spelare pausar spelet så pausas det för båda (man pausar ju ganska ofta för att byta magier, etc) och det ända som player 2 får ladda från sin egen gubbe är just magierna. Kör inte Co-op på Fable 2, det gör knappast saken lättare Men satan vad värdelöst, håller mig nog till singleplayer då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Co-op på Fable 2 är nog de sämsta "Co-op" jag någonsin använt i hela mitt liv. Player 2 får välja en gubbe att köra med (inte en av sina egna, en som spelet har gjort) och får välja vilka vapen, etc. Sen DELAR SPELARNA RUTA medans dom kör, om en spelare pausar spelet så pausas det för båda (man pausar ju ganska ofta för att byta magier, etc) och det ända som player 2 får ladda från sin egen gubbe är just magierna. Kör inte Co-op på Fable 2, det gör knappast saken lättare Men satan vad värdelöst, håller mig nog till singleplayer då. Du kan köra co-op på en skärm, anslut en andra handkontroll och tryck på start. Antar att Dyas menar detta co-op läget, för över Live är det inga problem? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.