Hoppa till innehåll

Getting Torso


Rekommendera inlägg

hej, nu är det så att jag hållt på att skaffa torso i ett tag nu, med många pauser p.g.a jag inte orkar. Men nu har jag bestämt mig att jag ska ha den, och tänker inte göra något annat (i rs) före jag fått torso, men nu är det så att ja nästan aldrig hittar ett bra team i BA så skulle någon av er kunna komma och hjälpa mig? Skulle vara jävligt snällt av er :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag VAR lvl 68 då fick jag fighter torso ^^ men nu är jag 74 och fortfarande har den. Och jag är jävlig bra på B.A , och jag klarade 7:nde rummet i 13 sec när jag var def ;)

Vem bryr sig? Är lvl 65 och har nästan torso, klarade första rummet på 1 sec när jag var healer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag VAR lvl 68 då fick jag fighter torso ^^ men nu är jag 74 och fortfarande har den. Och jag är jävlig bra på B.A , och jag klarade 7:nde rummet i 13 sec när jag var def ;)

HELT omöjligt att klara någon level på 13 sekunder så sluta ljug, och sluta för helvete skriva att du är bättre än andra hela tiden.

Du kan ju själv inte ha gjort mycket nytta om du skaffade den i lvl 68, folk måste ju ha sett dig mer som ett hinder, och vem fan bryr sig om du tycker att healer är lättast, alla kanske inte gör de?

 

Så snälla, tänk lite innan du skriver något.

Redigerat av Water Melon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag VAR lvl 68 då fick jag fighter torso ^^ men nu är jag 74 och fortfarande har den. Och jag är jävlig bra på B.A , och jag klarade 7:nde rummet i 13 sec när jag var def ;)

HELT omöjligt att klara någon level på 13 sekunder så sluta ljug, och sluta för helvete skriva att du är bättre än andra hela tiden.

Du kan ju själv inte ha gjort mycket nytta om du skaffade den i lvl 68, folk måste ju ha sett dig mer som ett hinder, och vem fan bryr sig om du tycker att healer är lättast, alla kanske inte gör de?

 

Så snälla, tänk lite innan du skriver något.

 

 

OMG?!?!?!?!! DET är INTE alls OMÖJLIGT?!?!?! Hur dum kan man vara??!! Blev så j*vla arg när jag såg det där! OCH VISST KLARADE JAG DEN PÅ 68 CB?!?!? Omfg ! Jag klarade queen när jag var healer , och det var MÅNGA som hjälpte mig med queen och många sa , Wow du är bra för att vara cb 68 , OCH jag var igentligen cb 65 för att jag är cb 68 MED Summoning , OCH Många sa Wow! , Du är snabbaste defender jag har nånsin sett , och jag ''faila där'' jag menade ROOM 1!! Och hur helvete vet du att folk har sett mig som ett hinder?

 

 

Så snälla, tänk lite innan du skriver något.

, Jag tänker när jag skriver nåt , det gör inte DU!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OffT :Pouya det är Definitivt inte du som tänker när du skriver något...

Du började skryta om att du fick torso när du var lvl 68 och Quatix sa att ingen brydde sig.

Och då börjar du idiotiskt gnabba om att healer är enklast och bla. bla. bla. bla..

Ingen bryr sig om att du tror att du är så överbäst på det.

Och arg för att man inte bryr sig?

Är du 7 år eller?

Och det är nog inte Pouya som ska tänka lite innan Han skriver...

 

Så ja tänk lite innan DU skriver något..(och sluta kinka för guds skull)

OnT: GL Hoppas det går bra. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag VAR lvl 68 då fick jag fighter torso ^^ men nu är jag 74 och fortfarande har den. Och jag är jävlig bra på B.A , och jag klarade 7:nde rummet i 13 sec när jag var def ;)

HELT omöjligt att klara någon level på 13 sekunder så sluta ljug, och sluta för helvete skriva att du är bättre än andra hela tiden.

Du kan ju själv inte ha gjort mycket nytta om du skaffade den i lvl 68, folk måste ju ha sett dig mer som ett hinder, och vem fan bryr sig om du tycker att healer är lättast, alla kanske inte gör de?

 

Så snälla, tänk lite innan du skriver något.

 

Word.

 

Blouya, or Pouya w/e, du behöver inte leka att du är bäst eller nåt här, bara för att jag var CB 65 så var du också det nu eller, lmfao. Det är bara ett spel, get over it.

 

OnT : Har slutat spela med det här accet.

Redigerat av Quatix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...