Zhug Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Skrivet 27 Juli 2009 (redigerat) Hej , Letar somsagt efter en som jag kan spela RAF med. Jag recruitar DIG. Jag skulle vilja lira på en pvp sever, jag har en 80 hunter på outland så ifall vi nu ska spela där så betalar jag mount/skill fee's och bags! Har även en kompis account som jag kan låna som jag kan boosta oss med. Ifall du är intresserad så kan du posta här i forumet eller skicka ett medelande till mig! Ha det så bra nu! EDIT ; Bumpar ifall det är någon som har ångrat sig Redigerat 15 Augusti 2009 av Zhug
Musten Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Skrivet 27 Juli 2009 Hej , Letar somsagt efter en som jag kan spela RAF med. Jag recruitar DIG. Jag skulle vilja lira på en pvp sever, jag har en 80 hunter på outland så ifall vi nu ska spela där så betalar jag mount/skill fee's och bags! Har även en kompis account som jag kan låna som jag kan boosta oss med. Ifall du är intresserad så kan du posta här i forumet eller skicka ett medelande till mig! Ha det så bra nu! Horde eller Alliance?
Zhug Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2009 På outland spelar jag horde, men vilket vi spelar bryr jag mig inte så mycket om, men jag skulle gärna vilja fortsätta att lira horde.
Zhug Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 15 Augusti 2009 Bump, letar fortfarande. Ngn som har ändrat sig?
prophet Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Skrivet 15 Augusti 2009 Det är inte många som orkar spendera så mycket pengar för RAF, speciellt med en kille över internet.
Rekommendera inlägg