laynus Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 (redigerat) Tja Jag sitter här i norrland och har lite tråkigt så jag gjorde en funktion så man kan kolla hur mycket pengar dina fm är värt! hoppas ni gillar det! Till Sidan Feedback TACK! Redigerat 27 Juli 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Riktigt najs sida, men den kan bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 27 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Riktigt najs sida, men den kan bli bättreJarå men jag gjorde den på 5 min så kan designen förbättras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Riktigt najs sida, men den kan bli bättreJarå men jag gjorde den på 5 min så kan designen förbättras? Designen kan förbättras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Ja jag ska börja jobba på det nu när jag har kommit hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 På vilket sätt kan det förbättras? Duger ju för en sådan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Och hur fungerar detta eftersom FM inte är värt någonting alls? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 så det är 25 fm per krona? varför detta antal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 så det är 25 fm per krona? varför detta antal?asså nåt är fel just nu skriver man in 10 fm så blir det 0.04 :S aja vi får se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 (redigerat) Och hur fungerar detta eftersom FM inte är värt någonting alls? =)Jag tror att det är beräknat efter "30kr för 1000fm" eller något sådant.Kom och tänka på en sak.. För att kunna göra en sån här funktion så måste du veta vad själva "fuskamyntet" är värt. Inte gå efter betalningstjänsterna. Redigerat 28 Juli 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Och hur fungerar detta eftersom FM inte är värt någonting alls? =)Jag tror att det är beräknat efter "30kr för 1000fm" eller något sådant.Kom och tänka på en sak.. För att kunna göra en sån här funktion så måste du veta vad själva "fuskamyntet" är värt. Inte gå efter betalningstjänsterna. OH SHIT där fick jag nåt att tänka på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Ja, och svaret är att fuskamynt inte är värt någonting alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.