Jos Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 (redigerat) Prata om AQWorlds här... Redigerat 5 Oktober 2009 av AxeMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Du har rymt mycket pengar , shit . Jag har 2 frågor (började nämligen igåe ;P ) Hur vet man hur bra rustningarna/vapnera är? - vilka ska man köpa. Hur hittar man, det är omöjligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 30 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 (redigerat) Um men, ja rustningen har liksom inte +på defend och så man har den bara för att se cool ut :P. Det står också hur bra vapnen är om du klickar på dom i veskan. Om du vill hitta till ställen så har ju du en karta. Och nä det där är inte så mycket pengar... Jag nördar det där spelet nu, lol. Redigerat 30 Juli 2009 av AxeMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 hur ändrar man fär på rustningen? kan inte göra det på yulgars inn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Har en level 9 och 10... om ni vill ha.. dem skicka meddelande. slutade aqworlds för det är typ sämsta spelet på internet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Har kört Adventure Quest och Dragonfable, men nu räcker det med såna spel för min del. Alla är ju likadana ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Låter som du glömt en :o MechQuest :D men det är nog sämst av dem alla... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 (redigerat) Låter som du glömt en :o MechQuest :D men det är nog sämst av dem alla... :P Men jag körde aldrig Mechquest. Det var ungefär när de lanserade det som jag insåg att de bara ville ha mina moneys för premium-accounts. <_< Redigerat 6 Augusti 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Har kört Adventure Quest och Dragonfable, men nu räcker det med såna spel för min del. Alla är ju likadana ändå. Samma här. Satt och lanade DF förrut. Nu är det slut med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Började nu, :) Ska vi mötas nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Jag har spelat, men slutade bcz det sux. Mitt acc är 12-13 lvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Spelade det i ungefär 4 timmar, exploitade med CE och nådde en hög level och hade enorma summor pengar. Sedan stängde jag av skiten och sedan dess har jag aldrig besökt hemsidan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.