Husko Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 (redigerat) Klanen nerlaggd. Redigerat 6 September 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Varför göra en ny tråd, där du redan har en just nu? Skriv lite renare också, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Varför göra en ny tråd, där du redan har en just nu? Skriv lite renare också, tack. Ny klan? Inte intresserad Skrv inte tack. Redigerat 7 Augusti 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Varför göra en ny tråd, där du redan har en just nu? Skriv lite renare också, tack. Ny klan? Inte intresserad Skrv inte tack. Jasså? Jag skriver ändå, även om jag inte är intresserad av din röv klan. Du behövde bara editera istället för att göra en ny topic, är det så svårt? Redigerat 7 Augusti 2009 av Choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Varför göra en ny tråd, där du redan har en just nu? Skriv lite renare också, tack. Ny klan? Inte intresserad Skrv inte tack. Jasså? Jag skriver ändå, även om jag inte är intresserad av din röv klan. Du behövde bara editera istället för att göra en ny topic, är det så svårt? Röv klan?Dampunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Han kanske vill ha en tråd som blir mer aktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Han kanske vill ha en tråd som blir mer aktiv? Huh? Varför rövknulla fuska.se med 1000 topics som handlar om samma skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.