antebajen Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Vad ska man skriva i console för att få bort så när jag går på ett vapen så kommer det inte upp i min hand? Måste veta hur man skriver in i console för att jag ska skriva in det i configen.. Tack på förhand! : D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Det går att göra på options har jag för mig o_0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Gå in i options sen advanced så står det Automatically switch to... boka av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Det går att göra på options har jag för mig o_0 läs min vad jag skrev istället!!! kan den redan nu ändå.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 4 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Det går att göra på options har jag för mig o_0 läs min vad jag skrev istället!!! kan den redan nu ändå.. D:DDD::D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 klicka upp konsolen och skriv _cl_ så finns där bara en sak att välja. Står där en 1:a välj 0. står där 0 välj 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg