Escain Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Jag menade just nu Jiyu ;] Men gott att få en darkrai nu då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Jag ska nog migrata en masterball i från emerald men ifall jag inte kunde det skulle jag ha andvänt duskball :D ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Jag menade just nu Jiyu ;] Men gott att få en darkrai nu då Aha, ok :D Det är ett manligt namn på tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Nice. Min första event. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 (redigerat) Nice, jag har amerikanskt platinum så jag ska ladda ner eventet imorgon. Timer ball är bra om striden blir långdragen, men bollen matchar ju inte... :rolleyes: Dusk ball eller Luxury ball är snyggast på Darkrai! B) Jag ska försöka fånga den i en luxury ball. Redigerat 2 Augusti 2009 av Linda90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Nice, jag har amerikanskt platinum så jag ska ladda ner eventet imorgon. Timer ball är bra om striden blir långdragen, men bollen matchar ju inte... :rolleyes: Dusk ball eller Luxury ball är snyggast på Darkrai! B) Jag ska försöka fånga den i en luxury ball. vart fick du amerikanskt platinum ifrån?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Nice, jag har amerikanskt platinum så jag ska ladda ner eventet imorgon. Timer ball är bra om striden blir långdragen, men bollen matchar ju inte... :rolleyes: Dusk ball eller Luxury ball är snyggast på Darkrai! B) Jag ska försöka fånga den i en luxury ball. vart fick du amerikanskt platinum ifrån?? Jag kör Platinum på flashkort och jag har då laddat ner den amerikanska versionen. Fungerar precis som ett riktigt spel, men nu med den nya ipred-lagen laddar jag inte ner något mer, inte ens musik. Annars kan man importera det från vissa hamsidor, ibland är det till och med billigare att importera spel därifrån än att vänta en månad tills de kommer hit och köpa de i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HnwHead Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Nice, jag har amerikanskt platinum så jag ska ladda ner eventet imorgon. Timer ball är bra om striden blir långdragen, men bollen matchar ju inte... :rolleyes: Dusk ball eller Luxury ball är snyggast på Darkrai! B) Jag ska försöka fånga den i en luxury ball. vart fick du amerikanskt platinum ifrån?? Jag kör Platinum på flashkort och jag har då laddat ner den amerikanska versionen. Fungerar precis som ett riktigt spel, men nu med den nya ipred-lagen laddar jag inte ner något mer, inte ens musik. Annars kan man importera det från vissa hamsidor, ibland är det till och med billigare att importera spel därifrån än att vänta en månad tills de kommer hit och köpa de i Sverige. Bara att vänta tills Ipredator är klart så blir det lugnt i framtiden! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Nu är Membership Pass släppt på amerikanska Platinum och Europeiska Platinum!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Nu är Membership Pass släppt på amerikanska Platinum och Europeiska Platinum!! det tog inte så lång tid innan det kom till europa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Egentligen ska det (nog) bara vara släppt i USA, men USA-spel och EU-spel räknas som samma region. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Egentligen ska det (nog) bara vara släppt i USA, men USA-spel och EU-spel räknas som samma region. tur annars skulle inte vi kunna få darkrai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg