Hoppa till innehåll

Den Officiella Battlefield 1943 Tråden!


CookieMan

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Nu när Battlefield 1943 har släppts för ett tag sedan så skapar jag en tråd om det!

Här kan man diskutera allt runt BF 1943-spelet! Har ni köpt det, vad tycker ni om det, var det värt pengarna osv...

 

Själv har jag inte köpt det ännu men jag har trial-spelet (gratisversionen) och tycker att det är riktigt kul! Jag kommer nog att köpa det från Xbox 360 Marketplace!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den här trial versionen vart kan man hitta den?

Kommer inte ihåg helt säkert, men om du har Xbox Live så går du in på Game Marketplace och väljer spelet. Någon stans på den sidan ska det stå "Get trial Game" eller typ "Get Trial Version". Nåt sånt. Men som sagt, jag vet inte helt säkert!

 

Förresten, varför är mitt inlägg anmält?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok jag trodde att det var till PC en fråga kan man köra BF1943 Singleplayer till x-box?

Vad jag vet så kan man inte spela off-line! Men jag är inte helt säker. På Xbox 360, om det är det du menar med x-box, måste man ha Xbox Live Gold, i alla fall i Trial-spelet!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tjena!

 

Nu när Battlefield 1943 har släppts för ett tag sedan så skapar jag en tråd om det!

Här kan man diskutera allt runt BF 1943-spelet! Har ni köpt det, vad tycker ni om det, var det värt pengarna osv...

 

Själv har jag inte köpt det ännu men jag har trial-spelet (gratisversionen) och tycker att det är riktigt kul! Jag kommer nog att köpa det från Xbox 360 Marketplace!

 

 

Köp spelet!! och kör aldrig som infantry eller scout <_< det är rifle som gäller :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...